Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
miik schreef: Van mij wel gezellig. Misschien een thermoskan heet water ?Ik zag het net! Heb ook nog kast vol met thee
Inouchka schreef: Pfff ik begin beetje te twijfelen of ik wel of niet Kira mee zou nemen. Kira is in haar 4de week van haar loopsheid. Ze heeft geen bloederige afscheiding meer (nu sinds 5 dagen), maar wel nog wat lichtere afscheiding. Ze plast niet meer om de 5 meter (markeren). Enkele dagen geleden deed ze wel haar staart opzij bij aanraking, doet ze nu ook niet meer. Maar het is wel nog steeds een risico toch, op ongewenste dekking?. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?.Ik weet wel dat mijn reuen dan niet bij haar weg te slaan zullen zijn... Meer kan ik er niet over zeggen
Sent from my iPhone using Tapatalk
Inouchka schreef: Pfff ik begin beetje te twijfelen of ik wel of niet Kira mee zou nemen. Kira is in haar 4de week van haar loopsheid. Ze heeft geen bloederige afscheiding meer (nu sinds 5 dagen), maar wel nog wat lichtere afscheiding. Ze plast niet meer om de 5 meter (markeren). Enkele dagen geleden deed ze wel haar staart opzij bij aanraking, doet ze nu ook niet meer. Maar het is wel nog steeds een risico toch, op ongewenste dekking?. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?.Ik zou er (als ik nog zou komen) Tyke om thuis laten.. Al is het maar dat hij niet gek word van het luchtje, en haar niet steeds gaat lastigvallen.
Sent from my iPhone using Tapatalk