Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Dian
signmodel schreef: jammer, volgens mij laat jouw gezondheid het elke keer afweten vlak voor een wandeltje. heel veel sterkte en beterschap.
Deze komt niet erg prettig over bij mij. Mijn gezondheid is al sinds vorig jaar half maart pet. Het herstel na de hernia ging ook niet van een leien dakje. Ik heb me al heel vaak niet meer op kunnen geven voor een wandeling, nu ging het in 1e instantie redelijk goed, maar door een terugval moet ik er vanaf zien............... je wilt niet weten hoeveel moeite het me gekost heeft om toe te geven dat het op deze manier niet gaat. Ik moet aan mijn lichaam denken, mijn spieren zijn gewoon pet, net de fysio nog over de vloer gehad, de spieren in mijn linkerbeen staan weer zo gespannen als staalkabels.......... Ik had zielsgraag weer een aantal BP-ers ontmoet, en Mayla van Nynke, maar dat ik elke keer vlak voor iets afzeg is niet vaak voorgekomen................ als ik het maar enigszinds had gekund, had ik gegaan.......... Krijg echt een gevoel van een draai om mijn oren, dat ik het (weer) niet goed doe ofzo :-\ :-[ :-X
Door Hope
Dian schreef: Deze komt niet erg prettig over bij mij. Mijn gezondheid is al sinds vorig jaar half maart pet. Het herstel na de hernia ging ook niet van een leien dakje. Ik heb me al heel vaak niet meer op kunnen geven voor een wandeling, nu ging het in 1e instantie redelijk goed, maar door een terugval moet ik er vanaf zien............... je wilt niet weten hoeveel moeite het me gekost heeft om toe te geven dat het op deze manier niet gaat. Ik moet aan mijn lichaam denken, mijn spieren zijn gewoon pet, net de fysio nog over de vloer gehad, de spieren in mijn linkerbeen staan weer zo gespannen als staalkabels.......... Ik had zielsgraag weer een aantal BP-ers ontmoet, en Mayla van Nynke, maar dat ik elke keer vlak voor iets afzeg is niet vaak voorgekomen................ als ik het maar enigszinds had gekund, had ik gegaan.......... Krijg echt een gevoel van een draai om mijn oren, dat ik het (weer) niet goed doe ofzo :-\ :-[ :-X
Ow, zo heb ik het helemaal niet gelezen eigenlijk.
Meer als: goh Dian wat vervelend dat je altijd iets leuks in de planning hebt staan en dat je lijf dan weer roet in het eten gooit. Wat rot voor je.

Het is maar net hoe je het interpreteert.  :-*
Door Kim_S
Hope schreef: Ow, zo heb ik het helemaal niet gelezen eigenlijk.
Meer als: goh Dian wat vervelend dat je altijd iets leuks in de planning hebt staan en dat je lijf dan weer roet in het eten gooit. Wat rot voor je.

Het is maar net hoe je het interpreteert.  :-*
Zo las ik hem ook  :-*
Dian schreef: Deze komt niet erg prettig over bij mij. Mijn gezondheid is al sinds vorig jaar half maart pet. Het herstel na de hernia ging ook niet van een leien dakje. Ik heb me al heel vaak niet meer op kunnen geven voor een wandeling, nu ging het in 1e instantie redelijk goed, maar door een terugval moet ik er vanaf zien............... je wilt niet weten hoeveel moeite het me gekost heeft om toe te geven dat het op deze manier niet gaat. Ik moet aan mijn lichaam denken, mijn spieren zijn gewoon pet, net de fysio nog over de vloer gehad, de spieren in mijn linkerbeen staan weer zo gespannen als staalkabels.......... Ik had zielsgraag weer een aantal BP-ers ontmoet, en Mayla van Nynke, maar dat ik elke keer vlak voor iets afzeg is niet vaak voorgekomen................ als ik het maar enigszinds had gekund, had ik gegaan.......... Krijg echt een gevoel van een draai om mijn oren, dat ik het (weer) niet goed doe ofzo :-\ :-[ :-X
oh sorry zo was het echt helemaal niet bedoeld.  maar ik snap je, sorry dat ik de teleurstelling op je neus gedrukt hebt. het was inderdaad bedoeld dat ik het zo jammer voor jou vind. 
Door Dian
signmodel schreef: oh sorry zo was het echt helemaal niet bedoeld.  maar ik snap je, sorry dat ik de teleurstelling op je neus gedrukt hebt. het was inderdaad bedoeld dat ik het zo jammer voor jou vind.
Het is goed hoor, ik ben niet boos ofzo :-*
Door miik
signmodel schreef: en ik zie tuig etc staan.heeft er iemand misschien een tuigje over die ik mag overnemen of voor een maand mag lenen?
Mijn border collies lopen in een tuig en die mag je gerust even passen. Zeker die van mn grootste moet wel passen.
Maar ik kan hem niet uitlenen, want gebruik ze zelf veel te veel.
Ik heb dit model:
http://www.hondenwebshop.nl/product/det ... 2C+gevoerd

Je hebt ze ook van Kebo en Kiwaq, dan heb je meer kleuren en betere kwaliteit, maar zelfde model ;)
Door Lizetta
Poep, alles in huis gehaald voor de spinazie-feta-taart-ding... dacht ik... Ben ik verdorie het bladerdeeg vergeten  >:(
Best wel essentieel  ::)

Even kijken wat ik in huis heb om er nog iets van te maken... wordt moeilijk, maar met mijn voorraadkast weet je maar nooit  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door