Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Daantje
Jeeeej ,gezellig allemaal  :D
Lees net even bij

Zeg Kim ,je kunt gerust je billenbijtende pony meenemen hoor.
Die past echt nog wel in het busje ( naast de partytent ,stoeltjes,pastasalade en Winston en Lotje)
Mocht je perse willen wandelen met je pony heb ik nog een goeie flexlijn bij me voor XL honden. :biggrin2:
Door Kim_S
Daantje schreef: Jeeeej ,gezellig allemaal  :D
Lees net even bij

Die past echt nog wel in het busje ( naast de partytent ,stoeltjes,pastasalade en Winston en Lotje)
Mocht je perse willen wandelen met je pony heb ik nog een goeie flexlijn bij me voor XL honden. :biggrin2:
Ze past wel in jouw busje, maar niet in mijn auto  ::)
Door Hope
Daantje schreef: Jeeeej ,gezellig allemaal  :D
Lees net even bij

;D ;D ;D
Door Pauline
:-* Kim, maar in zo'n grote groep met Joep en de Joris en de buggy is me gewoon veel te veel, moet ik heel eerlijk in zijn. Ik ben hulpmens van Joep en dat betekent dat alles op hem aangepast wordt en zelfs op het bejaarden/puppyrondje gaat het nog te snel voor Joep. Joep was al traag toen hij nog liep, nu is hij tergend traag. :biggrin2:
Pauline schreef: :-* Kim, maar in zo'n grote groep met Joep en de Joris en de buggy is me gewoon veel te veel, moet ik heel eerlijk in zijn. Ik ben hulpmens van Joep en dat betekent dat alles op hem aangepast wordt en zelfs op het bejaarden/puppyrondje gaat het nog te snel voor Joep. Joep was al traag toen hij nog liep, nu is hij tergend traag. :biggrin2:
ik neem de buggy mee, dus hij mag in de mijne, na een half uur moet ik oscar er wel in proppen, passen ze samen denk je? stilzitten is niet echt zijn beste vak. of we doen hem ein en wanneer de bejaarden groep afhaakt loopt joep het laatste stuk?
Door Pauline
signmodel schreef: ik neem de buggy mee, dus hij mag in de mijne, na een half uur moet ik oscar er wel in proppen, passen ze samen denk je? stilzitten is niet echt zijn beste vak. of we doen hem ein en wanneer de bejaarden groep afhaakt loopt joep het laatste stuk?
Joep is in deze niet het probleem, dat ben ik zelf. Mijn beperkte zicht en de hoeveelheid mensen en honden enz. gaat ten koste van mijn energie en dat gaat weer ten koste van mijn zicht.  :-[ Grrrrrr ik haat het nog steeds om toe te moeten geven dat dingen soms niet lukken....

Lief van je dat Joep in jouw buggy mag, maar samen met Oscar..., dat gaat het niet worden. Joep is heer en meester in zijn buggy en hij bepaalt wie er in mag kijken, laat staan dat hij hem met een ander dan Joris of een lekker wijf wil delen. :-X

Andere optie alleen met Joris..., tja.... dat gaat hem niet worden. Joris zonder Joep is voor mij als yin zonder yang, zwart zonder wit, dat kan gewoon echt niet (totdat ik geen keuze meer heb....).
Door Dian
ik moet het ook af laten weten. Ik trek het niet qua spieren en wond op de hak. Vandaag ook strompelend als een oud vrouwtje nog enigszinds de jongens proberen uit te laten, maar het ging amper. Ik zie dat in 2 dagen niet verbeteren, wetende dat er morgen weer gesneden gaat worden in de hak en morgen de fysio de spieren weer los gaat maken, wat eerst weer meer pijn geeft........ Vind het onwijs jammer, wilde zo graag weer een keer, maar zo is het niet leuk :-\ :-[

Moet alleen even zien hoe het tuigje + riem voor Fenixjuh en de sleeplijn voor Nynke hun weg dan vinden naar de nieuwe baasjes............. :-[
Door Nynke
Wat jammer Dian, da's een tegenvaller voor je  :'( :'( :'( 

Heel veel sterkte !!! 

De sleeplijn mag je op de post doen hoor, dan maak ik het bedrag gewoon over  :) :)  Het heeft ook geen haast, ze loopt nog aan de uittrekriem en dat zal best nog een tijdje duren.
Door Dian
ik vind het ook heel erg jammer, had jou graag weer eens gezien en natuurlijk je kleine hondenmeisje........... Misschien een keer iets afspreken? Autorijden gaat wel........
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door