Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Daantje schreef: Jeeeej ,gezellig allemaalZe past wel in jouw busje, maar niet in mijn auto
Lees net even bij
Zeg Kim ,je kunt gerust je billenbijtende pony meenemen hoor.
Die past echt nog wel in het busje ( naast de partytent ,stoeltjes,pastasalade en Winston en Lotje)
Mocht je perse willen wandelen met je pony heb ik nog een goeie flexlijn bij me voor XL honden.![]()
Daantje schreef: Jeeeej ,gezellig allemaal
Lees net even bij
Zeg Kim ,je kunt gerust je billenbijtende pony meenemen hoor.
Die past echt nog wel in het busje ( naast de partytent ,stoeltjes,pastasalade en Winston en Lotje)
Mocht je perse willen wandelen met je pony heb ik nog een goeie flexlijn bij me voor XL honden.![]()
Pauline schreef:ik neem de buggy mee, dus hij mag in de mijne, na een half uur moet ik oscar er wel in proppen, passen ze samen denk je? stilzitten is niet echt zijn beste vak. of we doen hem ein en wanneer de bejaarden groep afhaakt loopt joep het laatste stuk?Kim, maar in zo'n grote groep met Joep en de Joris en de buggy is me gewoon veel te veel, moet ik heel eerlijk in zijn. Ik ben hulpmens van Joep en dat betekent dat alles op hem aangepast wordt en zelfs op het bejaarden/puppyrondje gaat het nog te snel voor Joep. Joep was al traag toen hij nog liep, nu is hij tergend traag.
![]()
signmodel schreef: ik neem de buggy mee, dus hij mag in de mijne, na een half uur moet ik oscar er wel in proppen, passen ze samen denk je? stilzitten is niet echt zijn beste vak. of we doen hem ein en wanneer de bejaarden groep afhaakt loopt joep het laatste stuk?Joep is in deze niet het probleem, dat ben ik zelf. Mijn beperkte zicht en de hoeveelheid mensen en honden enz. gaat ten koste van mijn energie en dat gaat weer ten koste van mijn zicht.