Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
Wetende dat jij als een havik naar hem kijkt vind ik dit super. Ik zou helemaal niets meer doen wat vervelend is. Ik hoop dat hij nog even zonder pijn kan blijven, want klinkt meer dan vreselijk wat hij allemaal heeft het arme ventje.
Door me and my boys
ja t klinkt ook id zwaar klote en t is het ook..... maar zolang hij er zin in heeft is t goed en steunen we hem in alle vormen...
hij kwispelt ed.... zal morgen eens een filmpje maken van hem....hij is zo vrolijk t ventje!
Door Anne in Zweden
Ik geloof niet dat jij in staat bent een verkeerde beslissing te nemen als het om je hondjes gaat. Je kent ze zó goed en doet intuïtief het juiste. Groot gelijk dat je geen belastende onderzoeken meer laat doen; genieten van het leven is nu het motto!
Door Lil
Me and my boys! schreef: ja t klinkt ook id zwaar klote en t is het ook..... maar zolang hij er zin in heeft is t goed en steunen we hem in alle vormen...
hij kwispelt ed.... zal morgen eens een filmpje maken van hem....hij is zo vrolijk t ventje!
Ik vind hem onwijs dapper als ik de foto's zie! Hij houdt zich extreem sterk de lieverd.
Door inni
Nu dat weer, jullie krijgen wat te slikken.....tumoren daar, geen wonder dat hij rugpijn heeft, moeilijk kan poepen enz.....ik hoop dat hij toch nog een tijd pijnvrij kan blijven en samen met jou en die andere rakkers genieten.  knuffel
Door Lil
Me and my boys! schreef: Ik heb nog een test laten doen op longwormen... 3 dagen ontlasting verzameld...was negatief..
Goed dat je dat hebt laten uitsluiten.
Door inni
Me and my boys! schreef: Ik heb nog een test laten doen op longwormen... 3 dagen ontlasting verzameld...was negatief..
goed gezien, toch weer iets wat je kan schrappen op je "wat kan ik nog doen" lijstje.
Door me and my boys
had ie maar longwormen, is ook niet alles... maar goed...
verder heb ik niks op mn te doen lijstje kwa medische toestanden..
Ik ga met pinksteren samen met zimba een paar dagen weg...quality time..
Ik hoop nog naar zee te kunnen met hem, met de auto erheen en hem dan door t losse zand ff dragen tot we bij de zee zijn...
hij is gek op strand en zee.... wat zal ie genieten ...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door