Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
Jammer Kaela !!  :'(  Maar heel logisch, life is all about priorities  :( :(

Saskia, je waterblazer mag wel met mij mee, maar je weet waar ik woon, ik weet niet of dat te ver is logistiek voor jou ??
Nynke schreef: Saskia, je waterblazer mag wel met mij mee, maar je weet waar ik woon, ik weet niet of dat te ver is logistiek voor jou ??
Oh, dat is heel lief! Enige optie dan is het ding vanavond bij je komen afgeven, ik weet niet of dat gaat lukken. Ik pb je later vandaag even, goed?
Ook jij dank voor het meedenken!
Kaela schreef: Ik heb ook lang getwijfeld, maar heb toch besloten niet te komen  :(. Ik moet zoveel km's maken de komende twee weken. Wat ik helemaal niet erg vind, maar de tank moet wel gevuld en het houdt helaas een keer op.

Ik wens jullie allemaal heel erg veel plezier en ik hoop op foto's!
aaah dat vind ik echt heel jammer, maar begrijp het. tot de barfbq dan maar
Door Nynke
-Saskia- schreef: Oh, dat is heel lief! Enige optie dan is het ding vanavond bij je komen afgeven, ik weet niet of dat gaat lukken. Ik pb je later vandaag even, goed?
Ook jij dank voor het meedenken!
Is goed!!
Ow leuk, het is alweer bijna zover! En het weer lijkt beter te worden dan bijvoorbeeld gisteren. Met 25 graden wil je echt niet op het Rozendaalse veld lopen!!! Ik neem de Chineesjes mee maar Buran ook. Met deze temperatuur kan dat wel en de ervaring leert dat tempo laag is. Dus dat kan hij nog prima aan! En dat mensen er 6 uur rijden voor over hebben vind ik heeeeel bijzonder!! Maar nou was het de afgelopen jaren ook altijd wel bijzonder gezellig  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door