Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
Me and my boys! schreef: hij heeft nu previcox
Dat is een pijnstiller!

is wel licht ontstekingsremmend (is een nsaid), maar geen ab!
Is een veel voorgeschreven middel bij artrose, net als metacam maar dan net een beetje anders.
Door Radja
Is een fistel wel echt weg te halen middels AB? Ik heb dat met Radja ook geprobeerd,maar ging niet weg. Opereren durfde ik niet,omdat ze toen net die oververhitting had gehad. Bij Radja was het niet aan,maar net in haar anus.
Door me and my boys
geen idee.... maar denk zomaar dat een narcose nu niet ideaal is voor mn ventje..
zal t gaan overleggen wat eraan te doen... geloof dat t ook weleens gespoeld kan worden
Door Radja
Nee narcose lijkt me idd helemaal niet goed en mijn inziens moet je dat ook helemaal niet meer doen! Heeft hij last van de fistel? En als het weggespoeld kan worden dan "gewoon" doen,maar mocht de behandeling erger zijn dan de kwaal,pffff zou ik het niet meer doen,sorry :'(
Door Radja
Ach jee, dan zeer zeker er iets aan laten doen!! Zijn leventje zo aangenaam mogelijk maken! Pfff brr wat is dit moeilijk,lijkt zoveel op Radja haar verhaal :'(

Hoop dat hij er snel geen last meer van heeft! Beterschap :bigarmhug:
Door smulpaap
Me and my boys! schreef: geen idee.... maar denk zomaar dat een narcose nu niet ideaal is voor mn ventje..
zal t gaan overleggen wat eraan te doen... geloof dat t ook weleens gespoeld kan worden

Noa van ons heeft het ook gehad , ze was toen al erg oud . Bij haar is het ook gespoeld
Sterkte zo meteen Ellen  :-* :-*
Door me and my boys
geen fistel helaas...
hij heeft een aantal peri anaal klier tumoren......
waarvan hij er eentje had kapot gebeten....
het ontstaat/ groeit dmv zijn hormonen.... zonder die hormonen weg te halen zal hij er meerdere krijgen en groeien ze behoorlijk...dan kunnen ze weg gehaald worden maar zullen terug komen...
dus optie... castreren maar daar begin ik niet meer aan...... dus ik heb een implantaat laten zetten in de hoop dat.....
verder nog gesproken over zimba zn longen.... en ja ik ben ook niet helemaal gek en heb de laatste tijd enorm veel informatie gezocht..... de da vroeg me of ik nog verder laat onderzoeken ed.... nee dat doe ik niet.... de da in dordrecht wist t eigenlijk wel zonder verdere onderzoeken en wat kunnen we er dan nog aan doen? niks, dus waarom verder zoeken? ik weet heus wel dat longtumoren grotendeels uitzaaiingen zijn ...dat er ergens in zijn lijfje het ook niet goed zit...
maar jeetje kom.... hij geniet nog zo, hij gaat nog zo graag mee.... die oogjes nog vol plezier.... nee geen onderzoeken meer met uitzondering van longfoto s dat is per slot niet belastend...
Voorlopig genieten we nog mega veel van onze lieve knul en hopen dat nog lang te kunnen blijven doen... zimba word overladen door knuffels aandacht en lekkers.... en daar geniet ie van!
Door Fenixjuh
Ohw, jeetje..  :o
Gaat wel errug snel met je ventje zeg.. Geef hem nog maar een extra knuffel en jij en je jongens natuurlijk ook heel veel sterkte!! :bigarmhug:
Door smulpaap
Ach jee , dat is dus iets geheel anders

En ja hoor , gelijk heb je . Geen belastende onderzoeken meer
Laat hem nog maar lekker genieten  :-* :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door