Kim_S schreef: Mij wel! 8)
Anders gaan we eens echt moeite doen voor een date?![]()

Tot hoe ver reikte jouw regio zich? Almere?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Mij wel! 8)
Anders gaan we eens echt moeite doen voor een date?![]()
-Saskia- schreef: Is er iemand uit regio Den Haag die een pakketje voor Kim kan meenemen?Ja hoor, je bedoelt van jou- naar de wandeling ?
miik schreef: Ja hoor, je bedoelt van jou- naar de wandeling ?Dat bedoelde ik, ja.
Als het niet een te grote (zware doos) is... dan mag die vast wel bij vriendje op schoot staan...
Achterin zit vol met de honden...
Weet niet of je van de week nog bij de KC gaat wandelen ? Maar daar woon ik om de hoek.
-Saskia- schreef: Dat bedoelde ik, ja.Oef... en ik twijfel zelfs of dat wel past in dat mini auto'tje voorin... sorry...
Maar hmmmm...het gaat om een waterblazer. Iets te veel voor dat ritje op schoot, denk ik.![]()
miik schreef: Oef... en ik twijfel zelfs of dat wel past in dat mini auto'tje voorin... sorry...Geeft niets! Dank voor het meedenken!
-Saskia- schreef:Ik pb je evengoed plan!
Tot hoe ver reikte jouw regio zich? Almere?
Kim_S schreef: Voor mij is het ook ver. En ik neem niet eens een hond meeNeem Belle maar mee dan!![]()
ChantalKrijn schreef: Nou, overtuig me dan eensIk ben er ook 8)![]()
Hope schreef: Neem Belle maar mee dan!
![]()
Kaela schreef: Ik heb ook lang getwijfeld, maar heb toch besloten niet te komenJammer. Ik moet zoveel km's maken de komende twee weken. Wat ik helemaal niet erg vind, maar de tank moet wel gevuld en het houdt helaas een keer op.
Ik wens jullie allemaal heel erg veel plezier en ik hoop op foto's!
Kim_S schreef: Ik ben er ook 8)Die ene die zijn voetjes optilt zonder in je billen te bijten
![]()
![]()
Bij Winston en Lotje achterin. En dan moet iedereen raden welke van de 3 de pony is![]()