Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Hubbie heeft een moestuinbak erbij gemaakt,nu hebben wij 3  MM bakken :D
Courgette,komkommer,augurk binnen voorgezaaid.
Heb van een kennisje 3 stekjes van de Maggiplant en 2 tomaten plantjes gekregen,die ook binnen in een potje gezet :biggrin2:
De aardappelplanten zijn wel al 40-50 cm hoog  :D :D :D  leuk als je een week weg bent; dan zie je verschil  :P :P

Verder valt de slakkenvraat me 100% mee en zag ik in een bloemkoolplant die ik in het najaar geplant heb, een kooltje zitten van wel 6 cm doorsnee  :wiggle: :wiggle: :wiggle:

Ik moet deze week boerenkool zaaien volgens mij  :) :) :)
Die zijn inderdaad mooi.
Vandaag de rest van het onkruid getrokken in de tuin. En courgette gezaaid.
Ik wil nog boontjes en erwten zaaien. Al dat ik die erwten nog niet zender weet. Wat een p.werk om te doppen.
Heb 5 courgette gezaaid.

Wil wel nog koolrabi zaaien. En sla.
Stokbonen zou ik ook wel willen. Maar geen materiaal voor.
Oh wat een grappige boontjes!

Hier vandaag alles buiten gezet. Eindelijk lekker weer! In de schuur zijn een paar tomaten planten gesneuveld door slakken, maar ik heb er nog meer dan genoeg. De lenteui en spinazie groeit goed, de prei ook. De broccoli groeit ook, maar in vreemde bochten. De stengels krijgen allemaal rare bochten.
Barbaravh schreef: Bonen hebben niet te veel vocht nodig. Spreekwoord hier in de streek: een boon in het zand is goud in uw hand.
Ok check dan gaan die te veel water gehad hebben wss :) (kindjes mochten de boontjes doen, zal ik er maar nieuwe zetten en die zelf water geven dan :p )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door