Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
-Annemarie- schreef: Voor niets gaat de zon op.  :D

Ik zei al, doe dan maar die ruitenwissers voor mijn koekblikje ipv de leasebak.  ::)

Hoe dan ook, ik ga nooit meer een ster in de ruit kunnen zien zonder aan Koekje te denken. Of een kaassoufle.......  :biggrin2:
Ja dat waren wij dan ook al van plan want ik denk niet dat ze bosch ruitenwisssers voor de chevy hebben  8)
Door Kaela
Ik ben gister gesmolten.

Ik had afgelopen week mezelf uitgenodigd om gister bij mijn broer te eten. Had mijn nichtje van 5 bedacht dat we moesten gaan gourmetten. Hartstikke leuk! Zei ze gisteren tegen mij: ja want als wij bij jou mogen komen maak jij altijd een feestje voor ons, dus nu maken wij een feestje voor jou!

Oooooh  :smitten:
Door judith1967
Kaela schreef: Ik ben gister gesmolten.

Ik had afgelopen week mezelf uitgenodigd om gister bij mijn broer te eten. Had mijn nichtje van 5 bedacht dat we moesten gaan gourmetten. Hartstikke leuk! Zei ze gisteren tegen mij: ja want als wij bij jou mogen komen maak jij altijd een feestje voor ons, dus nu maken wij een feestje voor jou!

Oooooh  :smitten:
Ooh  das lief  :smitten:
Door Pauline
Mijn eerste moederdag zonder eigen moeder..... Raar....., niet verdrietiger dan andere dagen, maar wel anders.

Mijn schoonmoeder had heel lief gevraagd of mijn vader met ons meekwam naar hun toe en dat was best gezellig. Vanmiddag heerlijk achter het huis staan mozaïeken en nu ga ik even in de relaxstand.
Door Kim_S
Pauline schreef: Mijn eerste moederdag zonder eigen moeder..... Raar....., niet verdrietiger dan andere dagen, maar wel anders.

Mijn schoonmoeder had heel lief gevraagd of mijn vader met ons meekwam naar hun toe en dat was best gezellig. Vanmiddag heerlijk achter het huis staan mozaïeken en nu ga ik even in de relaxstand.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-* :-*

OT: ontzettend leuke dag gehad!
"Hope" was met haar bijna-echtgenoot hier, om ons nieuwste knollie weer in het gareel te krijgen.
Het beestje heeft nooit wat geleerd, behalve dat je met bijten en schoppen altijd je zin krijgt. Als je alleen al naar haar voeten wees dan kreeg je een schop. Hoefsmid ging dus niet, en dat was toch echt wel nodig onderhand. Ik kreeg het niet goed voor elkaar om het te doorbreken, dus vandaar dat we wel wat gedragstherapie konden gebruiken.
Na 2x een uurtje trainen kon ik zelf alle 4 haar voetjes optillen, en haar overal aanraken. Iets wat vanochtend nog onmogelijk leek. En dat alles zonder dwang en met alleen maar belonen. Ik ben echt onder de indruk, en ontzettend blij dat we nu de basisverzorging kunnen doen zonder paniek. Heerlijk  :)
Ontzettend bedankt voor je hulp Marloes!!!  :-* :-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door