Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
Els&Flow schreef: Wij hebben de uitslagen van de laatste serie onderzoeken binnen. Hart is goed, kastje leverde geen schokkende dingen op. Bloeddruk is erg laag maar dat kan verholpen worden. Doordat de bloeddruk bij tijd en wijle erg laag is treden er flauwtes op. Maar waardoor het hart af en toe over slaat kan geen arts ontdekken en de zeeman is redelijk dokter-moe ondertussen. Hopelijk wil hij zn medicatie wel in blijven nemen, want pfieuw eigenwijs is ie wel.
:thumbup:
Wat kunnen ze doen aan lage bloeddruk? Bij een vriendin van mij zeggen ze dat er niks aan te doen is  ??? Maar zij is ook duizelig en flauw...
Door eelke
koekje schreef: Nee, twee keer plat dak, die heb ik niet. Maar nu weet ik wel wat ik kan zeggen als ze hier komen vertellen dat mn nokvorsten los liggen  8)
Van te voren even vragen of ze uit Den Bosch komen!

Ohh het ruikt zo lekker in het bos he! Maar het is al best warm voor mijn pupje, dus ik kon niet zo ver. Zo nog even lekker vanuit de tuin werken, en daarna op t fietske op asperge jacht denk ik, want daar heb ik zin in.
Door K&D
koekje schreef: Nee, twee keer plat dak, die heb ik niet. Maar nu weet ik wel wat ik kan zeggen als ze hier komen vertellen dat mn nokvorsten los liggen  8)
Dat je twee losliggende nokvorsten hebt? :biggrin2:

LOL om deze reclame...ik vind m erg leuk (wellicht niet meer na 16 x maar goed...)
Door Els&Flow
- pien - schreef: :thumbup:
Wat kunnen ze doen aan lage bloeddruk? Bij een vriendin van mij zeggen ze dat er niks aan te doen is  ??? Maar zij is ook duizelig en flauw...
Niks zinnigs. We moesten daar een nieuwe afspraak voor maken, maar aangezien de zeeman weer aan het werk is moet dat maar weer wachten tot een volgende keer. De huisarts zei dat er wel pilletjes zouden moeten zijn maar hij moest dat nog uitzoeken. Ondertussen wachten we rustig af.
Door eelke
We zouden gaan ontbijten in het bos, maar het weer is te slecht... ik had zelfgemaakte sap, afbakbroodjes, koffie...nu maar gewoon thuis dan. We zijn gisteren al twee keer geweest, dus de gupjes komen niet echt iets te kort denk ik.

Vanmiddag naar de cranenbroek voor een moederdag kado'tje. (sshht!) en wellicht een loungeset, want er staat er 1 goedkoop in de folder. Moet ik alleen mijn zusje nog overhalen dat ze met de chevy mee gaat want anders past het niet.

Daarna komt mijn nieuwe telefoon binnen. Voor 19 euro per maand een Samsung Galaxy s4 mini, en 1000 mb/sms/min (of of). Vind het wel een leuke deal.

Lekker joh, geld uitgeven  8) (mijn opslag is er zo al 8 x doorheen  ;D)

Oh ja en gisteren de menu's van de gupjes doorgerekend, want die worden een beetje te vadsig, dus da's een bezuiniging  :D
Door eelke
Lounge set is gekocht. Wat een ellende bij het afhaalcentrum...duurde een uur. Gelukkig konden we de chevy er naast kwijt, dus konden we erin wachten tot onze naam omgeroepen werd. En er stond een ijsman. onderweg naar huis las is dat de pakjesbezorger al geweest was, te vroeg.  :-\ gelukkig kwamen we m tegen in de wijk, dus er op af gesjeesd, en ja hoor, hij had mijn pakje nog  :biggrin2:

Set in elkaar gezet, gekookt en gegeten, en nu ben ik heulemaal alleen thuis want meneer is naar de bios. Die net heel lief zei, film duurt lang dus ga anders maar gewoon slapen hoor. Alleen moeten de honden er nog uit  >:( dus dat ga ik zo eerst maar doen, anders moeten ze wel heel lang wachten.
Door eelke
Angelique schreef: Lekker bezig Eelke  :biggrin2: 

Hier was het ook butweer, dus maar wat boodschappies gedaan en wat huishoudelijke klusjes en natuurlijk kuikentjes gekeken  :biggrin2:
Potver wat was ik chagrijnig ja, onderweg naar huis, chevy vol loungeset, begint het te regenen, en wordt ook nog mijn telefoon eens niet geleverd.

Viel toch nog mee  :biggrin2:
Nu met bier en kaas op de bank, er is maar weinig op tv, om het maar zo te zeggen...

Ik zag nergens kuikentjes foto anders hoor?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door