Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BlissSpirit
Pauline schreef: Schijnt heel veel voor te komen, heb ik me laten vertellen, vossen in woonwijken. Eddie wist me trouwens te vertellen dat de vos richting zijn hol ging. Daar mag Joris dus niet in de buurt komen. Vorig jaar had ze 3 jongen.
Hier ook vossen dichtbij. Maar ze laten zich alleen 's nachts of 's ochtends heel vroeg zien. Weet het hol te zitten en je ziet ook dat er activiteit is rond het hol, maar ze laten zich overdag niet zien. Prachtige dieren.
Door Mowgli
Pauline schreef: Gisteren is Joris me achter een vos aangegaan..... Gelukkig hooguit 200 meter en toen kwam hij terug, maar ik schrok behoorlijk. Een vos!!! Gewoon 500 meter buiten de woonwijk, het beestje liep een meter voor Joeps buggy langs. Het is dat Joep niet uit zijn buggy springen kan, anders had die er ook nog wel achteraan gewild.
Cathelijn schreef: De laatste vos die ik gezien heb liep in Londen :o
Kaela schreef: De laatste vos die ik gezien heb in Leipzig!
Hier (in het westelijk centrum van Berlijn) lopen ze ook regelmatig door de straat, ze zitten zelfs op de geparkeerde auto's en de kater van onze buurvrouw rent ze achterna om ze weg te jagen.
Door Borke
De laatste vos die ik heb gezien, liep 's avonds om een uur of 20.00 op de boulevard in Scheveningen... bizar, zomaar in de drukte van al die mensen op een zaterdagavond  :o
Door Angelique
Wat leerden wij vandaag........als je een print koopt voor in je lijst, meet dan de binnenmaat van de lijst op  ::)

Als je een droogmolen koopt met 50 meter lijn, dat 40 wasknijpertjes erbij nemen niet echt stoer is  ::)
Door Lizetta
Voor het eerst in 14 dagen weer een nacht doorgeslapen zonder gehoest enzo  :wavetowel2:
Heb er maar meteen gebruik van gemaakt en een gat in de dag geslapen. Slapen is veel belangrijker dan huishouden doen  ;D

Vanavond heerlijk getraind met Sverre, hij is echt zo makkelijk bij zowel gehoorzaamheid als behendigheid!!!
Door Mieke L.
Angelique schreef: Wat leerden wij vandaag........als je een print koopt voor in je lijst, meet dan de binnenmaat van de lijst op  ::)

Als je een droogmolen koopt met 50 meter lijn, dat 40 wasknijpertjes erbij nemen niet echt stoer is  ::)
Bedankt voor de tips  :biggrin2:
Door eelke
Angelique schreef: Wat leerden wij vandaag........als je een print koopt voor in je lijst, meet dan de binnenmaat van de lijst op  ::)

Jeuj wat een productieve dag!

Ik heb gebitcht vandaag.  8) ik liep met de pupjes langs een bushokje met vrouw en kleuter en gillende peuter in buggy aan de overkant van de straat. De vrouw gilde aaahhhh kijk fleur oma had ook zo'n hond!!! En stak vervolgens al over richting ons, geluidjes naar Gijs makend, peuter gillend in hokje latend. Ik heb goedemiddag gezegd en ben gewoon stoïcijns stevig doorgelopen. De vrouw draaide halverwege de straat maar weer om.  8) 8) ik dacht, koop rr lekker zelf je eigen hond, dees is van mij.
En die ga ik niet blootstellend aan gillende peuters en al helemaal niet aan gillende moeders. Zeker niet als ie net al braaf een uit zijn plaat gaande cairn gepasseerd heeft op 1,5 meter.  8) 8)

Oké, Gijs nam het me wel kwalijk denk ik, die had haar het liefst besprongen  :P
Door eelke
Meestal vind ik t wel leuk hoor, maar deze was echt hysterisch.
Vd week kwam ik een man tegen in het bos, Gijs huppelen naast mij, goh, vind ie het nou leuk of is ie heel boos?
Vond ik nou een leuke vraag!
Door Els&Flow
Wij hebben de uitslagen van de laatste serie onderzoeken binnen. Hart is goed, kastje leverde geen schokkende dingen op. Bloeddruk is erg laag maar dat kan verholpen worden. Doordat de bloeddruk bij tijd en wijle erg laag is treden er flauwtes op. Maar waardoor het hart af en toe over slaat kan geen arts ontdekken en de zeeman is redelijk dokter-moe ondertussen. Hopelijk wil hij zn medicatie wel in blijven nemen, want pfieuw eigenwijs is ie wel.
Door eelke
Of ze onze dakgoten en schoorsteen mochten schoonmaken. Doen we zelf en de schoorsteen is al gedaan. Oooooh meeeevrouuuuwwww ik zie dat ook uw nokvorsten niet goed zijn! *pling!* bekend verhaal!

Komen jullie uit Den Bosch?

Ja

Oooh dan zijn jullie dat bedrijf waar we vorig jaar een afspraak mee hadden, maar jullie vervolgens niet op kwamen dagen, en toen we belden, jullie zeiden dat we de afspraak verkeerd opgeschreven hadden, terwijl jullie nota bene zelf het kaartje hadden ingevuld? Laat maar  :biggrin2:
Door - pien -
eelke schreef: Of ze onze dakgoten en schoorsteen mochten schoonmaken. Doen we zelf en de schoorsteen is al gedaan. Oooooh meeeevrouuuuwwww ik zie dat ook uw nokvorsten niet goed zijn! *pling!* bekend verhaal!

Komen jullie uit Den Bosch?

Ja

Oooh dan zijn jullie dat bedrijf waar we vorig jaar een afspraak mee hadden, maar jullie vervolgens niet op kwamen dagen, en toen we belden, jullie zeiden dat we de afspraak verkeerd opgeschreven hadden, terwijl jullie nota bene zelf het kaartje hadden ingevuld? Laat maar  :biggrin2:

Tttsssskkkkk  >:( Wat een &%$@ lui!

Hier in de straat kwam er eens een 'bedrijf' langs.... 'uw nokvorsten zitten los, vooraf betalen svp' (niet bij mij geprobeerd maar bij een buurvrouw)
Afijn....buurvrouw 500 euro armer, nokvorsten hadden die lui zelf losgepeuterd, aan elkaar geplakt/gemetseld, niet afgemaakt, met de noorderzon vertrokken  :-X :-X :-X

Hier is eindelijk een tuinboer langsgeweest om te kijken wat 'ie van ons lapje kan maken (saaaai, rechttoerechtaan, vanwege kinders en honden nooit iets leuks mee gedaan).
Ben benieuwd wat 'ie voor plan gaat maken met onze waslijst aan wensen  :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door