Fenixjuh schreef: En hoe bevalt het geitenvlees?Super! Drie dagen een volledige maaltijd gehad en geen reactie.
Moderator: Lizzy
Fenixjuh schreef: En hoe bevalt het geitenvlees?Super! Drie dagen een volledige maaltijd gehad en geen reactie.
Hope schreef: Super! Drie dagen een volledige maaltijd gehad en geen reactie.
Lil schreef: Desensibilisatie kosste mij eerste jaar 600 en tweede en derde jaar 400 euro.En hoe was het resultaat?
Hope schreef: Super! Drie dagen een volledige maaltijd gehad en geen reactie.
Hope schreef: En hoe was het resultaat?Acceptabel. Is nog een topic van poten kapot of zo. Kan helaas op de foon geen link zoeken/plaatsen. Ging met hobbels. Was wel al een erg oude hond hiervoor normaal begin je eerder/jonger
Nero schreef: Hier 2 jaar hyposensibilisatie gegeven en toen toch maar gestopt.Ik heb geen verzekering, had die kosten er met een 6 jarige herplaatser ook net wel of net niet uitgehaald.
Het eerste jaar riep ik steeds hij zit nog niet op maximale dosis en het moet nog inwerken etc. Toen een heel jaar geroepen nog even doorzetten anders weet ik nooit of het nu helpt of niet. uiteindelijk zeker 2 jaar verder gestopt omdat er weinig tot niks verandert was.
Ik kreeg het overigens wel vergoed!
Hope schreef: Nelson is niet verzekerd, en die ga ik er nu ook nooit meer in krijgen.Heel begrijpelijk.
Achteraf had ik hem beter wél kunnen verzekeren, maar ja. Achteraf is het altijd makkelijk praten.
Voorlopig ga ik niet voor de desensibilisatie. Zijn jeuk is eigenlijk goed onder controle, en voor zijn longen is het helemaal niet zeker of het wel helpen zal. Dan vindt ik die kosten toch wel erg hoog.
Nero schreef: Ik weet niet of je er wat aan hebt maar ik heb toch even opgezocht wat ik voor de hyposensibilisatie heb betaald, omdat ik dacht dat ik minder betaalde.Hangt af van de hoeveelheid in de samenstelling (ik had de max!) En hoe vaak en hoe veel je inspuit dat was hier vaak en veel. Dus 200 euro voor flesje dat 6 mnd mee ging. Maar eerste jaar bouw je op, toen 2,5 flesje nodig gehad naast de bloedtest. Dus ik geloof niet dat duurder wordt dan bij mij. Ik heb de prijzen afgerond in mijn hoofd zitten, dus kan 15 euro schelen.
De allergietest om te bepalen wat er in de hypo moest was €92,76
Het startpakket was €185,31, ik weet alleen niet meer voor hoelang dat was.
Mijn laatste rekeningen waren €103,22 en dat was genoeg voor 5 maanden.
In totaal heeft hij het toch ook 3 jaar gekregen.
Wellicht dat de prijs samenhangt met de samenstelling?
Misschien heb je er niks aan maar dacht zet het toch even neer misschien kan je er wat mee.