Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door kira
Heel veel sterkte Ellen en hopelijk lukt het nog een mooie tijd om samen lekker ban elkaar te genieten... Knuffel voor jou en je mannen.
Door Ike
Net uit m'n werk en gelijk kijken of er nieuws is...... :'( :'(
Dit wilde ik niet lezen, wat vreselijk  :'( :'(
Als er 1 iemand is die alles doet wat in d'r macht ligt voor haar dieren ben jij t wel Ellen  :-*
Probeer je niet schuldig te voelen, maar in de tijd die jullie samen hebben te "genieten" van elkaar.
Heel veel sterkte voor jou en de jongens  :-* :-* :-*
Door Ruby/Billy
Ellen, voor jou en je gezin heel veel sterkte.  :'(
Zimba, je trots je alles, hij wilde je zo graag beschermen door niet te laten merken hoe ziek hij wel niet is.
Door inni
Hoe gaat het met Zimba vandaag (en met jou ook natuurlijk) kan je de pijn bij hem onder controle houden?
Door me and my boys
zimba is loom, slaapt heel veel... ik hou hem ontzettend goed in de gaten en ik denk niet dat ie nu pijn heeft...
hij loopt heel langzaam maar we passen ons gewoon aan...
ik hou zn ademhaling ook in de gaten
heeft net heerlijk staan eten, vanmorgen wilde hij niet..
en tja.. het idee dat ik binnenkort afscheid moet nemen van mijn ventje... t is bijna niet te doen ..als ik eraan denk dan breek ik....
nu ligt ie naast me in de mand...kan mn ogen niet van hem afhouden.... mn ventje toch :'(
Door inni
Toch fijn dat je z'n pijn kan verzachten, met meds en je aanwezigheid. 't Is idd een pijnlijke gedachte dat je hem gaat moeten missen maar ik weet zeker dat je de pijn graag voor hem over hebt als je ziet dat hij pijn heeft waaraan jij niks meer kan doen.

Ik zat bij Berre met dezelfde gedachten toen het zover was...........'tja 't gemis natuurlijk maar tegelijkertijd de verlossing voor hem (al heb ik achteraf, en nu soms nog, wel eens gedacht "had ik niet nog 's dit of dat moeten proberen") Op dat ogenblik ging het voor hem niet meer en kon ik niks doen dan hem met nog meer onderzoeken plagen voor iets wat onomkeerbaar was. Die enkele dagen of uren dat hij zich na een bloedtransfusie beter zou kunnen voelen heb ik dan maar opgegeven. Knuffel voor jullie
Door Extreme
Ellen, je vraag: wat doe ik fout?
Als houden van fout is, dan doen wij hier met z'n allen een heleboel fout, en weet je ik ben er blij mee dat jij, ik, wij hier allemaal zo fout bezig zijn.
We hebben zoveel plezier van en met onze dieren, dat houden van pijn kan doen, gaat doen als je weet dat je snel afscheid moet nemen.
Je wilt hem niet kwijt, maar jij kent Zimba en je zal zeker op tijd uit liefde kiezen om hem te moeten laten gaan.
Tot die tijd, gun ik jullie nog vele fijne momenten, en wat er al geschreven is, zijn vacht vangt heel wat tranen op, samen gaan jullie zijn laatste stukje pad op.
Geniet en heel veel sterkte :bigarmhug:

Zimba..... voor jou  :-* :-*
Door Papalou
wat een verdrietig nieuws....
ik hoop dat jullie nog heel veel kunnen knuffelen samen, en dat Zimba zo min mogelijk pijn hoeft te hebben....

en jij heeel veel sterkte komende tijd
Door me and my boys
wat doe ik fout? waarom mankeren mijn diertjes de laatste tijd zoveel, hoe kan dat nou? alles maar dan ook alles doe en zal ik voor ze doen .. maar wat doe ik dan fout dat t zo fout afloopt? Ik snap t gewoon niet meer....ben gewoon ontzettend moe en down geslagen.... :'(
Door Inouchka
Me and my boys! schreef: wat doe ik fout? waarom mankeren mijn diertjes de laatste tijd zoveel, hoe kan dat nou? alles maar dan ook alles doe en zal ik voor ze doen .. maar wat doe ik dan fout dat t zo fout afloopt? Ik snap t gewoon niet meer....ben gewoon ontzettend moe en down geslagen.... :'(
Het zal je vast een rot gevoel geven, maar je kan er echt niks aan doen :(.. Helaas hoort dit bij leven.. Ik vind het echt rot voor je en wens jullie heel veel sterkte toe!! Maar ga niet aan jezelf twijfelen, want je doet zelf echt niks fout..

Sent from my iPhone using Tapatalk
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door