Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door deja
Ik heb wel alles mee gelezen en vind het verschrikkelijk voor je en natuurlijk voor Zimba heel veel sterkte Ellen en een dikke knuffel voor je honden.
Door Charlie Angel
Ach Ellen, wat vind ik dit verschrikkelijk voor jullie, arme Zimba...... :'( :'(
Ik gun jullie zo even rust, een periode dat alles gewoon goed gaat, alles gaat zoals het moet, maar nee. :'(
Enorm veel sterkte voor jullie en geniet, jij kent je ventje het beste. :-*
Door saskia37
Pfff... Wat verschrikkelijk triest :'( :'( :'( :'(
Ik hoop dat hij nog even bij jullie is zodat je hem lekker kan verwennen!
Heel veel sterkte voor jullie allemaal :'( :-*
Door Dian
zit met kippenvel en tranen in de ogen......... wat een rot bericht :'( :'( :'( :'( :'( Heel veel sterkte meis, verwen hem samen met je jongens zoveel het kan........ probeer nog mooie herinneringen op te bouwen door dingen te doen die hij leuk vindt........... En fout doe je helemaal niets :-* :-* :-* :-*
Door DJ_Doerak_Tucker
Lieve Ellen, wat een vreselijk, vréselijk nieuws. Ik zit het met tranen in mijn ogen te lezen. Jouw Zimba, zo tobben over zijn gezondheid, alles doen om er achter te komen van hoe en wat en dan dit  :'(. Ik wens jou en jouw mannen ontzettend veel sterkte toe. Doe alles wat je wilt met die lieve Zimba, geniet en maak de laatste tijd met hem onvergetelijk  :-*.
Door Anne in Zweden
Je hebt niets verkeerd gedaan, Ellen. Het zit een mens gewoon af en toe zwaar tegen in het leven, en wie veel dieren heeft en veel van ze houdt, krijgt helaas ook veel verliezen en verdriet te verwerken. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Door Lil
Vreselijk nieuws, heel veel sterkte. Verstandig besluit om hem indien niet meer wakker te laten worden. Sterkte!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door