Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizetta
[quote="Inge en Bono"]
Super Karin O0

Ik had 2 chuck it ballen voor Pummeke besteld, omdat ze zo stevig zouden zijn.... 2 minuten; lek  ::) Gelukkig vermaakt zij zich ook met de kapotte bal(inmiddels 2 helften)  ;D
[/quote]

Welke chukit had je? je moet niet de tennisballen hebben, maar de chuckit ultra, die zijn niet stuk te krijgen...
Door Kim_S
[quote="Lizetta"]
Nog steeds half ziek in bed, hoesten wordt helaas niet minder  >:(
Morgen maar eens langs de HA, dit wordt me echt te gek...
[/quote]

Hee, dat hadden we niet afgesproken!

Hoop dat je je snel beter voelt  :-*
Door dinky89
Mij erover verbaasd dat de eerste groepen FC Groningen supporters vanmiddag om 2 uur al op de grote markt stonden. De wedstrijd begon pas om 6 uur en het is nou niet bepaald mooi weer (regent hier behoorlijk)....
Kwart voor 6 stond de grote markt wel goed vol met mensen in groene poncho's en paraplus in de stromende regen. Zij liever dan ik (ik moest door centrum voor high tea  ;) )

Beterschap voor de zieken!
Door jasmijn
Ik ben zo juist blij verrast door een dag bezoekje van mijn hamster  ???

Ze moest even naar haar buitenhuis ( wcje) en daarna toen ze weer haar nest in kroop dat ze vond dat er te weinig bodem bedekking was om haar deur dicht te doen :-\
Dus wat doe je als braven hamster mama, je scheurd snel een berg keuken papier in stukjes, leg exstra hooi en bodem bedekking bij haar holletje, strooit als goedmaker een handje voer door haar kooi en als laaste geef je haar nog een bergje veldsla als exstra verzoenings gebaar  :-[  :biggrin2:

Ze heeft me beloond door bijna een uur wakker te zijn en haar helen kooi rond te scharrelen  :o
Alle gaven dingen die ze kon doen heeft ze gedaan, in haar graaf toren gegraaft, op haar schommel bruggetje gekomen, al het lekker eten verzameld, zonnenbloempitjes van me aan genomen en zo super schattig zitten zijn  :smitten: :smitten: :smitten:

Wat kunnen dieren je soms toch zo fijn verrassen  :)

( heb iets van 20 filmpjes gemaakt, eindelijk goed licht :D. Dus die plaats ik dadelijk wel als ik de leukst er uit heb gezocht )
Nu is ze net weer haar bedje in gekropen, die gaat zo heerlijk slapen  :sleep3: :smitten:
Door Kaio
Na de lekkere wandelingen vanochtend is het een beetje baaldag geworden. Paar dingen achter elkaar die 'fout' gaan  >:(
Zucht.
Ach ja neem zo nog een groen sappie en ga maar van alles doen, dan heb ikm minder tijd om te balen  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door