Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Me and my boys! schreef: lizzy, wat zijn jou ervaringen?
Nou, dat aan Cauda Equina ook niet zo makkelijk iets te doen is.... En in ernstige gevallen moet er geopereerd worden. En dat is gewoon geen leuke operatie (net zoals zoveel operaties niet leuk zijn). Maar goed Ellen, je kunt beter niet op de zaken vooruit lopen :-*. Eerst maar een diagnose. En dan verder kijken.
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 03 mei 2015, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door me and my boys
nee dat weet ik, maar ik haal van alles in mn hoofd.....
vind t gewoon vreselijk dat mn ventje zoveel pijn heeft... kon ik het maar van hem overnemen...
hij wil zo graag alles doen maar t gaat gewoon niet.... zelf aanraken doet hem zeer... als ie zit te poepen zit ie van ellende te kreunen....
dat doet mn hondenmoederhart erg veel... :'(
Door hannabelgje
Lizzy schreef: Nou, dat aan Cauda Equina ook niet zo makkelijk iets te doen is.... En in ernstige gevallen moet er geopereerd worden. En dat is gewoon geen leuke operatie (net zoals zoveel operaties niet leuk zijn). Maar goed Ellen, je kunt beter niet op de zaken vooruit lopen :-*. Eerst maar een diagnose. En dan verder kijken. Maar ik snap de opmerking dus niet dat je beter CE kan hebben dan een hernia. Beter beide niet maar ik zie de voordelen van CE niet boven een hernia.
Het staat er juist andersom, dat je beter een hernia kan hebben Afbeelding .
Sterkte Ellen. Wel fijn dat je nu in elk geval geholpen wordt.
Door zurca
Ellen zou wat olie door het eten het poepen wat makkelijker kunnen maken voor hem?
Door Lizzy
Ik las 'm verkeerd inderdaad. Maar goed, nee, CA is niks, een hernia is ook niks, beter heb je gewoon niks. En ik snap dat je er helemaal naar van wordt Ellen. Maar goed joh, wie weet is er goed wat aan te doen :-*. Kan kan soms heel hopeloos lijken en dan kunnen ze er toch weer goed bovenop komen :-*
Door me and my boys
zurca schreef: Ellen zou wat olie door het eten het poepen wat makkelijker kunnen maken voor hem?
t geen harde poep, juist meer drab maar door in die zithouding wat al pijnlijk is en dan ook nog je evenwicht zien te houden.. maakt t allemaal niet makkelijk....hij krijgt overigens omega 3 :)
hij bijt ook veel aan zn staart en zit aan zn kont te bijten
Door Extreme
Arme zimba.
Is het zo verslechterd nadat hij ondersteboven gekegeld is door die hond?
Erg hoor dat ondanks de pijnstilling hij nog zoveel pijn heeft.
Sterkte en een zachte knuffel voor zimba.
Door Lil
Dunne ontlasting is wel iets dat "normaal" is. Zou het wel even aande da melden.
Door me and my boys
t is niet echt dun, drab is t en gelukkig maar want anders zou ie t er niet uit kunnen krijgen, persen gaat niet zo goed meer..
Door Laura2004
Ik heb niks zinnigs te melden,  maar wil je wel sterkte wensen en ik hoop dat je erachter komt wat er aan de hand is en dat er iets aan te doen is. Sterkte en beterschap voor Zimba
Door inni
Ik denk aan jullie vandaag en duim voor een meevallende uitslag.
Door me and my boys
da s lief!
Laat ie nou sinds gisterenavond redelijk lopen, maar ja dat is vaak zo natuurlijk...
Hij is wel sloom... of dat dat kom dat ik mn tempo aan hem aanpast oid dat hij daardoor langzamer gaat lopen, geen idee...
We zullen t straks horen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door