Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door me and my boys
we zijn in dordrecht geweest, wat een verademing...
wat de beeldvorming was vroeg ze, uitslag rontgen ed.... nou mmm dat is dus niks... er is niks gebeurd... enkel op de foto van 2 jr geleden en wat zimba aangaf na lich onderzoek kwam er een lage hernia uit.....
nah..dat gezicht van die dierenarts..
anyway er kunnen een paar dingen aan de hand zijn..... Spondylose, Equina  Cauda, eventueel hernia, flinke artrose... nog iets waar ik de naam van ben vergeten of tja.. toch iets ernstigers....
iig woensdag een mri...
Door inni
pff, nog geen duidelijkheid.......hoe gaat het met hem ondertussen want dat vervoer en onderzoek is toch best zwaar? Op naar het volgende dan maar, hopelijk gaat het nu wel de goede kant op. Knuffel voor jullie
Door Lil
Ik hoop toch niet dat jou Tervueren ook cauda equina heeft. Doe mij maar liever een hernia. Ik duim.
Door Papalou
Hopen dat de oorzaak meevalt...veel succes met de MRI en veel sterkte..
Door Papalou
je zou evt nog traumeel kunnen geven...dat lijkt hier beter te helpen dan de hyp/arnica..maar goed, elke hond verschilt natuurlijk..

sterkte!!!
Door Lizzy
Nou, Cauda Equina en dan zo slecht lopen: dat hoop je ook echt niet hoor Lil :-X
Door me and my boys
wat ik hoop is dat wat ie ook heeft er wat aan gedaan kan worden..
want t word langzamerhand steeds erger... hij is groggy van de tramadol maar pijn gaat er gewoon doorheen
Door Lil
Lizzy schreef: Nou, Cauda Equina en dan zo slecht lopen: dat hoop je ook echt niet hoor Lil :-X
Ik heb er ervaring mee.... nu liep de mijne niet zo extreem slecht.
Door zurca
Wij zijn met Tous ook in dat verwijscentrum geweest, die arts wist gelijk wat er mis was. En dat geeft een prettig gevoel.
Weet je welke arts je had Ellen?
Ik hoop dat de scan woensdag meer duidelijkheid gaat geven en dat er iets aan te doen is :-*
Door me and my boys
geloof dat ze er 4 of 5 orthopeden hebben
had liever morgen al gegaan maar ze hebben t er mega druk
Door Lizzy
Lil schreef: Ik heb er ervaring mee.... nu liep de mijne niet zo extreem slecht.
Ik ook. En wat ga je tegen zo'n ernstige Cauda Equina doen? Wat je niet met een hernia kan?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door