Lizzy schreef: Ja, dat lijkt me ook een strak plan. En misschien eerst nog een holist raadplegen voor je hem op de inhalers zet?Tannetje bijvoorbeeld?
Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Ja, dat lijkt me ook een strak plan. En misschien eerst nog een holist raadplegen voor je hem op de inhalers zet?Tannetje bijvoorbeeld?
dinky89 schreef: Wat enorm fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met de internist.Dat is wel een slimme vraag inderdaad, die ik zeker ga stellen.
Ook erg fijn dat je er vroeg bij bent waardoor de schade zoveel mogelijk is beperkt!
Duim natuurlijk dat zijn longen na de AB kuur weer helemaal schoon zijn!
Wat betreft inhalator, moet je deze wel altijd gebruiken of zou het ook voldoende kunnen zijn hem te gebruiken wanneer hij last heeft?
Ken wel kat met astma en die maakt alleen gebruik van inhalator wanneer hij last heeft (met name in het voorjaar/zomer wanneer alle pollen weer door de lucht dwarrelen), misschien zou je die optie nog kunnen onderzoeken voor Nelson?
Hope schreef: Tja. Daar zit je dan.ppfff jeetje zeg.... dat je ondersteboven ben dat snap ik helemaal!
De uitslag is binnen. Een longontsteking en bronchitis.
Ik heb zoveel informatie gekregen van de da dat het me even duizelt en ik er niet veel over kan/wil schrijven.
Let wel, ik heb hier geen doodzieke hond in huis liggen. Bij 9 van de 10 gezinnen zou men gewoon zeggen dat het een hele rustige lab is. Fijn toch, als ze zo lekker tam zijn.
Het is vooral op gevoel dat ik hem heb laten checken. Ik ben er best van ondersteboven.