Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
winni schreef: Ow wat is ie al groot geworden zeg! Wat gaat dat toch snel he? Té snel ;)
Klopt, ontzettend snel.
Ik ging net de foto's van de eerste week kijken en wat was hij toen nog een klein mollig bolletje wol.  :smitten:
Al is het wel fijn dat je nu wat meer met hem kan doen en dat hij al veel dingen weet en kan.
Door Shanti en co
Ik zag al foto's van zijn zusje op de fokkersdag, wat een schattige pluizebol.  :D Het lijkt me wel leuk als er volgende week nog een paar veel vacht hebben om dat te vergelijken met Boeke en zijn korte vachtje.

Dat contrast is wel moeilijk fotograferen, vaak heb ik of een overbelichte vlek of een zwart gat in mijn foto's. Ondertussen lukt het me al beter ze er allebei tegelijk goed op krijgen. (en lang leve fotobewerkingsprogramma's)
Boeke is inderdaad best anders qua karakter, zelfstandiger, eigenwijzer, knuffeliger en slimmer.
Niet dat Shanti zomaar alles doet wat wij willen of heel dom is maar je merkt toch duidelijk verschil. Het is soms even moeilijk omdat we nog niet precies weten hoe te reageren op sommige dingen die Boeke doet maar allebei zijn ontzettend leuk en lief.  :)

De laatste dagen is meneer begonnen met aanslaan als er aangebeld wordt, dan geeft hij echt een hele schattige blaf/grom (het bezoek was zwaar onder de indruk natuurlijk  ::) ).
Door Shanti en co
Meneer is al weer bijna uit zijn tweede tuig gegroeid.  :o
Dus nu hebben we maar een nieuwe gehaald, deze is aan alle kanten goed te vestellen en gat hopelijk wat langer mee. Daarna zijn we naar het bos gegaan en daar hebben de hondjes lekker gerend.

Shanti speelt liever met ons dan met Boeke met de stok  :D
Afbeelding

Het tuig is nog een beetje wijd maar daar groeit hij vast snel genoeg in.
Afbeelding

Waar is die stok nou gebleven ???
Afbeelding

Afbeelding
Hij heeft van die mooie lange stelten.  :smitten:
Afbeelding

Ook maar weer eens een foto bewerkt.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Shanti en co op vr 01 mei 2015, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Shanti en co
Fenixjuh schreef: Oh, wat mooi! ! Lieve foto's, maar die laatste is echt gewoon mooi
Bedankt.  :)
Het is ook leuk om weer eens wat te bewerken (naast standaard lichtinstellingen die ik vaak gebruik).
Door Shanti en co
Gister hadden we de de nest reünie, het was heel gezellig en we hebben ook handige tips gekregen bij de trim uitleg. Boekes koppie is ook nog een beetje bijgeknipt (nog geen foto van).
Al zijn boertjes en zusjes hadden nog een heleboel vacht. Daardoor leek Boeke kleiner en leken zijn poten langer maar dat verschil valt wel mee. Wel zijn het allemaal springveren en krabben ze met hun poot tegen je aan als ze aandacht willen.
Van de labrador outcross pups hebben we niet heel veel gezien, de twee nesten werden apart bekeken en wij kregen die trim uitleg. In het begin verbaasde ik me erover dat de meeste even groot of kleiner dan Boeke waren maar het waren ook bijna allemaal teefjes (9 van de 11).
Hier een paar foto's.

Een echte wetter een labrador outcross.
Afbeelding

Een boertje van Boeke  ;D
Afbeelding

Wachten is saaaaaiiii
Afbeelding

Boekes moeder, Dukke
Afbeelding

Afbeelding

Groepsfoto
Afbeelding

En toen mochten alle honden los op een groot veld.

Mooie hondenkontjes (Boeke en een grote poedel die kleindochter is van Jonne)
Afbeelding

Is ie niet knap?  :biggrin2:
Afbeelding

Pluizebol
Afbeelding

Afbeelding

Twee boertjes aan het worstelen
Afbeelding

Boeke met een binnenstebuiten oortje  :-*
Afbeelding
Door Shanti en co
Boekjewoekje is alweer 19 weken.  :o
Afbeelding

Lief kijken voor een snoepje
Afbeelding

Kijk, hij is al groter dan Shanti  :P
Afbeelding

En nog wat foto's van vorige week in de uiterwaarden.
Afbeelding

Afbeelding

Het gras was hoger dan Boeke.  :D
Afbeelding

Poging om ze te laten poseren
Afbeelding

::)
Afbeelding

Brave Shanti  :-*
Afbeelding

Lekker pootjebaden in de IJsel
Afbeelding