Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Dian schreef: Ja, Wodje heet nu officieel de St. Mechel NatuRAShond........... Dus als mensen vragen of het een RAShond is, kun je zonder blikken en blozen ja zeggen :biggrin2:

Wel natuurlijk voor de speciale brokjes gaan, anders doe je Wodje te kort...........
Ja, de groot-tot-extra super-St.Mechel-naturas-mega-senior brokken bedoel je toch?
Zóóó fijn dat ze er eindelijk zijn. Hoe hebben we het 13,5 jaar zonder kunnen stellen.  ::)
-Saskia- schreef: Ja, de groot-tot-extra super-St.Mechel-naturas-mega-senior brokken bedoel je toch?
Zóóó fijn dat ze er eindelijk zijn. Hoe hebben we het 13,5 jaar zonder kunnen stellen.  ::)
ja die, die kleine brokjes zijn niets voor Wodje, daar verslikt ze zich misschien in. En zeker voor senioren, altijd goed met alle toevoegingen die er inkomen te zitten......... Wat was dat een getob hè, dat zelf samenstellen en een hond die met lange tanden at.............

Ik heb een half probleem, er zijn nog geen brokjes voor Cairnterriës, wel voor Westies, maar ik ben bang dat ik Laddy daarmee toch tekorten geef............ Dus ja, dan blijven beide heren hier nog maar op KVV/Barf staan :-X ::)
Ach vroeger heette het gewoon een bastaard. Tegenwoordig zegt iedereen kruising, dat klinkt niet zo negatief. Ik had vroeger een lerares die had een zwarte bastaard. En als iemand haar vroeg wat voor ras het was dan zei ze: Het is een Chien de Rue  :biggrin2: En hij heette overigens Nebukadnezar  ;D
Onze eerste hond was ook een Chien de Kliko. Maar daar heeft ze nooit onder geleden geloof ik.
-Annemarie- schreef: Nou, ik vind het best sjiek klinken.  ::)  Blijf toch maar gewoon Spaanse Puienzeiker zeggen, dat past veel beter bij haar.  :biggrin2:
Maar fijn dat 'we' nu ook officieel een hokje hebben.  :D
;D
Hitam schreef: Ik heb altijd rashonden. Alleen hebben mensen er nog nooit van gehoord. Bobby was een Roemeense Berenhond en Umai is een Kroatische Pointerpinscher.
Je geeft toch wel de juiste brokjes hè Tannetje?? Anders komt het niet goed met Umai :-X Dan loopt ze tekorten op, misschien moet je brokjes voor Pointers en Pinschers mixen ofzo??? En ja, als die er nog niet zijn tot die toch maar op dat verrekte vlees waar ze met lange tanden van eten :-\ :biggrin2:
Hitam schreef: Ik heb altijd rashonden. Alleen hebben mensen er nog nooit van gehoord. Bobby was een Roemeense Berenhond en Umai is een Kroatische Pointerpinscher.
En dan kom je zeker ook mensen tegen die vragen wat voor soort honden je hebt, en als je dan het ras noemt dan zeggen ze: oh ja, die  ;D
pike schreef: En dan kom je zeker ook mensen tegen die vragen wat voor soort honden je hebt, en als je dan het ras noemt dan zeggen ze: oh ja, die  ;D
Nou, ik heb het juist andersom: Ik heb een Oostenrijkse Pinscher... Hahahaha, mooi bedacht hoor  ::)
Als we nou eens op zouden houden met ons druk maken over naampjes... Ik heb gewoon Kimo en Sverre
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door