aanstaande donderdag terug naar de orthopeed voor controle.
heb de stille hoop dat ie zegt dat we weer iets met hem mogen doen, als is het maar 5 minuten fietsen of los, want.....................................
WORDT ECHT KNETTERGEK VAN DAT BEEST!!!
vol energie, momenteel erg saggo en daarbij probeert meneer nog een tikkeltje agressief te worden ook

kortom, hij is het er allemaal niet mee eens

maar goed, geef hem eens ongelijk, schatje zit inmiddels ook alweer bijna 5 weken binnen.
hij loopt goed, we gaan ook het ook weer opbouwen om langer met hem te lopen aan de lijn, want om naast de pees-blessure en de elleboogdysplasie ook nog eens spierzwakte te krijgen zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten en zijn we nog verder van huis.
hij staat ook weer goed op zijn poten, hij draaft goed, geen telgang meer gezien, deed ie met de pijn in zijn poten eigenlijk ook niet, draafde die ook gewoon.
rymadil is inmiddels afgebouwd naar 's ochtends een halve en 's avonds een halve en dat gaat prima gelukkig.
geef nog een paar dagen 2x daags een halve en dan stop ik met die troep!
afvallen homaar, maar ga donderdag toch nog eens aan de orthopeed vragen waar die precies af moet vallen ??? onder zijn ogen misschien ???
eerlijk is eerlijk, ik zou niet weten waar die af moet vallen.
de enige manier waardoor die afvalt volgens mij is als zijn spieren af gaan nemen, zit geen grammetje vet op dat beest

hij is gespierd en droog, dus ga toch eens ff vragen wat de orthopeed nou precies wil. een wandelend skelet moet het volgens mij ook niet echt gaan worden.
nou, dat was het wel zo'n beetje.
gr wendy en een