Ik heb toevallig anderhalve week terug twee paprikaplantjes gekocht (twee voor een euro bij de Lidl) maar volgens mij groeien die ook nog niet echt. Vorig jaar had ik zaadjes en toen heb ik er één mini-paprika van kunnen plukken, van 1 x 1 cm ofzo.
Vorig jaar hadden we komkommers, prei, radijs (yuk, veeeel te scherp, dus die maar weggedaan, was niet te eten

), frambozen, aardbeien, worteltjes, broccoli en wat kruiden. De kruiden hebben de winter overleefd behalve de rozemarijn, dit jaar gaan we voor rode kool, prei, pastinaak, spruitjes en paprika. Vorig jaar ook nog een appelboompje gekocht (+/- 1 meter hoog ofzo?) en die staat mooi in't blad maar zal nog wel geen appeltjes geven dit jaar. Tomaten doen het hier ook niet, die barsten open voor ze rijpen.

Frambozen en aardbeien hebben we trouwens altijd. Wil binnenkort nog een keer de pineberry gaan halen of de framberry. Iemand ervaringen mee?
Ik heb trouwens alles her en der gewoon tussen de andere planten staan. Frambozen en spruiten tegen de schutting, daarvoor de rode kool met de prei en dan nog een rijtje bloemen. Ernaast een vlinderstruik en dan de appelboom, vervolgens nog een handvol gladiolen in de grond en ernaast weer paprikaplantjes. Lekker alles door elkaar.