Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Hope schreef: Ik denk dat het voordeel is dat we allemaal zo ongeveer wel hetzelfde denken over hoe een hond zich hoort te gedragen in een groep en vooral hoe je als baas daarmee omgaat.
Heeft jou hond rust nodig, is jou hond niet zo lief als je had gedacht, heb je even moeite? Dan zijn we toch allemaal bij elkaar om elkaar te helpen.

Ik vind het juist fijn, met allemaal mensen waarvan je weet dat ze zuinig zijn op elkaars honden. En stuk beter dan een vreemde tegenkomen die het prima vind dat Fikkie ligt te klieren.
precies, een heel verschil dat wat ik weleens met andere wandelingen heb meegemaakt (en dus ook niet meer mee mee ga)
Door Nynke
Ruisje schreef: Wij gaan niet mee met de wandeling. Ik was een familiefeestje vergeten... :-[
Jammer !! 

Ik schat de kans redelijk groot dat ik mee ga. Waarschijnlijk alleen met Jeppe, dan blijft Mayla, als ze er dan al is, bij Richard. Tenzij ze zo vreselijk makkelijk is dat ik het idee heb dat ze het prima naar haar zin zal hebben, dan mag ze natuurlijk mee. Maar dan nog lopen wij de ouwelullenronde  :biggrin2: :biggrin2: en blijft Mayla aan de lange riem.
Nynke schreef: Jammer !! 

Ik schat de kans redelijk groot dat ik mee ga. Waarschijnlijk alleen met Jeppe, dan blijft Mayla, als ze er dan al is, bij Richard. Tenzij ze zo vreselijk makkelijk is dat ik het idee heb dat ze het prima naar haar zin zal hebben, dan mag ze natuurlijk mee. Maar dan nog lopen wij de ouwelullenronde  :biggrin2: :biggrin2: en blijft Mayla aan de lange riem.
oh ben zo benieuwd.  enjuh als je echt zeker mee gaat, kruidenboter??
Door wijkje
Thessa en Shanti schreef: Wij (ik, mijn moeder en Boeke) komen en we willen wel zelfgemaakte spelt bolletjes meenemen.  :)
oh..komt Boeke...ik ga toch maar eens heel hard nadenken of ik met mijn draken ga komen..Boeke in real-life lijkt me geweldig  :biggrin2: 

Zal eens gaan kijken wat mijn agenda er van gaat zeggen..kan zijn dat ik moet werken..
Laatst gewijzigd door wijkje op di 21 apr 2015, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door wijkje
Als er niet teveel gaat veranderen in mijn rooster kan ik mogelijk nog mee. In de ochtend mag ik nog wat centjes verdienen :P
Ik hoop dat het geen roosterfoutje is, maar ik wil graag of de lijst (ovb).
wijkje schreef: oh..komt Boeke...ik ga toch maar eens heel hard nadenken of ik met mijn draken ga komen..Boeke in real-life lijkt me geweldig  :biggrin2: 

Zal eens gaan kijken wat mijn agenda er van gaat zeggen..kan zijn dat ik moet werken..
Boeke in real-life is inderdaad geweldig.  :D
signmodel schreef: komt renate dan ook mee?  en oh leuk voor oscar nog een baby erbij
Weet ik niet, ik pb haar wel even.

Ik vraag me af of Boekemans tegen die tijd nog wel een baby is, hij groeit zo ontzettend snel.  :o
Boeke is tegen die tijd al weer bijna 20 weken, hoe oud is Oscar dan?
Thessa en Shanti schreef: Weet ik niet, ik pb haar wel even.

Ik vraag me af of Boekemans tegen die tijd nog wel een baby is, hij groeit zo ontzettend snel.  :o
Boeke is tegen die tijd al weer bijna 20 weken, hoe oud is Oscar dan?
jeetje vraag me nu niet zo snel te rekenen, hij is vandaag 14 weken.  en groeit ook veel en veel te snel.
wijkje schreef: Als er niet teveel gaat veranderen in mijn rooster kan ik mogelijk nog mee. In de ochtend mag ik nog wat centjes verdienen :P
Ik hoop dat het geen roosterfoutje is, maar ik wil graag of de lijst (ovb).

zou gezellig zijn
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door