Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Ruisje
Guardiano schreef: Hoi

IK heb net floris besproken dat ik de verzameling voor Limburg ga doen voor hem.
Alles word dus in Heerlen bezorgd en van daaruit zijn weer lijntjes te leggen..
Hij dropt dus alles bij mij af. En niet zoals Jump zegt..Dan moet je zelf bij hem bestellen en niet via mij Dan zul je dus zelf de
Voorrij kosten dienen te betalen.

Dit weekend zal en een topic maken.. iemand een voorkeur
Mij zou eind Mei goed uitkomen.
Als Floris bij mij in midden limburg levert voor € 3 vvk, dan ben ik goedkoper uit dan m'n spullen zelf in Heerlen halen. ;)
Door startouw
Ik heb bij orinake 15 kg tamme eendenek besteld, levering 10 april, maar ik kwam er vandaag bij vriezer opruiming achter dat ik nog meerdere kilo's had liggen. waarvan ik niet meer wist  :biggrin2:
iemand interesse om eendenek over te nemen?
Het is al betaald dus komt toch mee vrijdag , en aangezien ik zelf lijntje ben kan het dan meteen bij mij worden opgehaald.
laat maar weten. Grtjs sara
Door Ruisje
startouw schreef: Ik heb bij orinake 15 kg tamme eendenek besteld, levering 10 april, maar ik kwam er vandaag bij vriezer opruiming achter dat ik nog meerdere kilo's had liggen. waarvan ik niet meer wist :biggrin2:
Het is al betaald dus komt toch mee vrijdag , en aangezien ik zelf lijntje ben kan het dan meteen bij mij worden opgehaald.
15 Kilo? Ik heb even gekeken, maar het ging per 10kg of per kilo. ;)
Ik wil wel wat van je overnemen, maar 10 of 15 kilo is te veel, dat kan ik niet kwijt. Kunnen we vast wat op verzinnen...
Door Guardiano
startouw schreef: Ik heb bij orinake 15 kg tamme eendenek besteld, levering 10 april, maar ik kwam er vandaag bij vriezer opruiming achter dat ik nog meerdere kilo's had liggen. waarvan ik niet meer wist :biggrin2:
Even afhankelijk van waar je woont..wil ik alles overnemen stuur maar pb
Door orinake
Guardiano schreef: Even afhankelijk van waar je woont..wil ik alles overnemen stuur maar pb
Ben je wat laat voor, de eendennekken van Startouw gaan reeds naar Essie :)
Door Guardiano
orinake schreef: Ben je wat laat voor, de eendennekken van Startouw gaan reeds naar Essie :)
Hahahaha Whahaha geen probleem heb de vriezer nog ram vol :biggrin2:
Door heicke
Floris is zich aan het bedenken op welke datum hij eind mei naar Zuid-Limburg gaat komen (ik heb 'm gisteren zelf maar even gemaild  ;) ) Hij zal hier binnenkort een topic voor aanmaken. Dit voor degene die graag bij hem willen bestellen.
Door Bright Nova
Kan iemand mij vertellen of er nog lijntjes richting het zuiden zijn?
Zie door de bomen het bos niet meer. Ben hier redelijk nieuw in en heb het idee dat ik elke keer net de boot mis. :(
Door startouw
regelmatig kijken in vraag en aanbod forum  ;)
meestal staat in begin van topic of er lijntjes zijn.

2 mei geitjes van dreumalaartje in roermond
16 mei konijn 
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door