Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Papalou
Is er iemand die nog een paar kg eendenek of kalkoennek over heeft? heb nog wat hertenier, haaskarkas of kwartel ter ruil, maar kan het ook gewoon overnemen...in de buurt van arnhem ergens?
Door Bertine
Papalou schreef: Is er iemand die nog een paar kg eendenek of kalkoennek over heeft? heb nog wat hertenier, haaskarkas of kwartel ter ruil, maar kan het ook gewoon overnemen...in de buurt van arnhem ergens?
Hoi,
Ik heb nog wel kalkoennek liggen, maar woon wel verder weg dus komen dan wel vvk bij.
Door Papalou
Voor kleine hoeveelheden vind ik dog Meat erg fijn. Hebben best veel. Ik zie dat floris binnenkort weer met nekken langs kan komen. Komt goed dus
Door LottJess
Papalou schreef: Is er iemand die nog een paar kg eendenek of kalkoennek over heeft? heb nog wat hertenier, haaskarkas of kwartel ter ruil, maar kan het ook gewoon overnemen...in de buurt van arnhem ergens?
Ik heb wel interesse in je kwartel en haaskarkassen, heb je die nog?
Ik heb alleen denk ik niets voor je om mee te ruilen
Door Papalou
Nee, voorlopig waarschijnlijk niet...

kan haaskarkas nu via iemand op  nl laten malen, en mocht gemalen goed gaan, dan kan ik ze hard gebruiken omdat ik maar weinig diersoorten kan voeren...

Maar mocht gemalen vlees ook niet verdragen worden, dan geef ik je een seintje!

Kwartel ga ik binnekort nog proberen, had intussen al wat verkocht, mocht dat allergische reactie opleveren, geef ik ook een seintje!

Beetje lastig nu, omdat barfbot  ( hopelijk tijdelijk) niet verdragen wordt en hij daarbij intoleranties lijkt te hebben...
Konijn wat ik getest had, ging ook niet goed, dus:

Heeft er iemand interesse in konijnenspiervlees (lijntje floris), te ruilen tegen haasspiervlees/kalkoenspiervlees? Heb zo'n 4 kg!
Door LottJess
Papalou schreef: Nee, voorlopig waarschijnlijk niet...

kan haaskarkas nu via iemand op nl laten malen, en mocht gemalen goed gaan, dan kan ik ze hard gebruiken omdat ik maar weinig diersoorten kan voeren...

Maar mocht gemalen vlees ook niet verdragen worden, dan geef ik je een seintje!

Kwartel ga ik binnekort nog proberen, had intussen al wat verkocht, mocht dat allergische reactie opleveren, geef ik ook een seintje!

Beetje lastig nu, omdat barfbot ( hopelijk tijdelijk) niet verdragen wordt en hij daarbij intoleranties lijkt te hebben...
Konijn wat ik getest had, ging ook niet goed, dus:

Heeft er iemand interesse in konijnenspiervlees (lijntje floris), te ruilen tegen haasspiervlees/kalkoenspiervlees? Heb zo'n 4 kg!
Ow wat fijn dat je het kan laten malen!
Ik hoop echt voor je dat hij het op gemalen beter gaat doen!
Door Papalou
ja hoop ik ook! Alleen nu stress over spiervlees....is nog niet zeker of er nog een lijntje met haasspiervlees komt, en het konijn lijkt niet goed te gaan, zwaan is twijfel, en gans ook....ahhh!!! Heb nog wel 10kg spier liggen, maar das voor 2maand, en dus druk aan het zoeken:(....

over paar dagen ga ik wel gans spiervlees testen, wilde eigenlijk even niets testen, maar moet toch iets...
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door