Moderator: Charlie Angel
Papalou schreef: Is er iemand die nog een paar kg eendenek of kalkoennek over heeft? heb nog wat hertenier, haaskarkas of kwartel ter ruil, maar kan het ook gewoon overnemen...in de buurt van arnhem ergens?Hoi,
Papalou schreef: Is er iemand die nog een paar kg eendenek of kalkoennek over heeft? heb nog wat hertenier, haaskarkas of kwartel ter ruil, maar kan het ook gewoon overnemen...in de buurt van arnhem ergens?Ik heb wel interesse in je kwartel en haaskarkassen, heb je die nog?
Papalou schreef: Nee, voorlopig waarschijnlijk niet...Ow wat fijn dat je het kan laten malen!
kan haaskarkas nu via iemand op nl laten malen, en mocht gemalen goed gaan, dan kan ik ze hard gebruiken omdat ik maar weinig diersoorten kan voeren...
Maar mocht gemalen vlees ook niet verdragen worden, dan geef ik je een seintje!
Kwartel ga ik binnekort nog proberen, had intussen al wat verkocht, mocht dat allergische reactie opleveren, geef ik ook een seintje!
Beetje lastig nu, omdat barfbot ( hopelijk tijdelijk) niet verdragen wordt en hij daarbij intoleranties lijkt te hebben...
Konijn wat ik getest had, ging ook niet goed, dus:
Heeft er iemand interesse in konijnenspiervlees (lijntje floris), te ruilen tegen haasspiervlees/kalkoenspiervlees? Heb zo'n 4 kg!