Hallo allen,
Ligt dit topic een beetje stil?
Ik zal graag eens wat bestellen, heb er net een pup bij en wil wat barfdagen instellen, maar heb ook kvv nodig.
Ik woon in assen, dus wie besteld er weleens iets en wil dat gezamelijk doen?
Moderator: Charlie Angel
spikkel schreef: Ik bestel regelmatig bij dogmeat, vandaag net mijn bestelling gekregen. Ook bestel ik af en toe bij Oervoer. Ik woon in Peest.Is het wat om de volgende wat mee te bestellen? Ik weet niet om de hoeveel tijd je besteld?
spikkel schreef: Meestal bestel ik elke 5-6 wkn. Binnenkort ga ik wel bestellen bij Oervoer, hier bestel ik altijd hert en ree en kleine bevleesde botjes.Zal je mij willen tippen als je besteld?
kiara schreef: ik wil mij ook hier even melden,eigenlijk alleen barfspul,ben pas verhuist van hoofddorp naar drenthe dus adresjes voor barf graag
Lazy Garfield schreef:ik heb net oproepje geplaatst of iemand kan helpen bij mijn topic krijg het niet voor elkaarWaar blijven de foto's van dat barfpaleis in de bossen van je?
![]()
kiara schreef: ik heb net oproepje geplaatst of iemand kan helpen bij mijn topic krijg het niet voor elkaarBeantwoord in het andere oproepje.![]()