Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

renate1982 schreef: Ahh dat is super lief (las het nu pas).
Ik ga nog even nadenken of ik ga.
Ik weet niet of iedereen op een mega spring stafford zit te wachten Afbeelding
Die ook nog langzaamaan aan het puberen slaat.
max niet, die kan ze wel levend villen, maar dat zeg ik ; ik neem hem in bescherming al kan hij heel goed en netjes voor zichzelf opkomen. ach we moeten toch van alles wat meenemen om goed gemixt gezelschap te wezen? ik neem de sacherijnige bejaarde a.k.a benodorm bastard mee
Dian schreef: dat denk ik ook. Het maltezertje van Claudia is er niet meer, Gunnar en Pezzo van Nynke.............. Van Barbara ook 1 volgens mij, van jou dan........ Verder zou ik het zo niet weten........

Soms kan het hard zijn om dan plots die foto's te zien en soms kijk je er naar met een lach en traan, de mooie herinneringen die er dan toch ook zijn.........
Sindsdien heb ik afscheid moeten nemen van Faydor en Balou en Djinty was er toen nog niet eens, die kwam in oktober vlak na Buran.  :'( :'(

Zeker mooie herinneringen maar ook nog wel tranen hoor  :'(
hannabelgje schreef: Ik ga kijken of we ook mee kunnen. Gaan er ook kinderen mee? Zoë en kinderen gaat nl echt niet samen. Ook niet op een groepswandeling.
ja ik neem een meisje van 6 jaar mee. max kan ook absoluut niet met kinderen en heeft zijn tandjes ook al in haar gehad (en gelukkig is het dan een maxje) ze heeft geleerd en is voorzichtig, ze zal dan ook de wandeling hand in hand doorbrengen met mij of met haar moeder.

ik heb trouwens ook nog foto's van de pb wandeling van 2 jaar geleden daar staan ook nog 2 hondjes van barbara op.
Door Dian
Buran en Co schreef: Sindsdien heb ik afscheid moeten nemen van Faydor en Balou en Djinty was er toen nog niet eens, die kwam in oktober vlak na Buran.  :'( :'(

Zeker mooie herinneringen maar ook nog wel tranen hoor  :'(
Was Djinty er toen nog niet eens? En die traan ken ik ook nog steeds van onze gezinshond die is ingeslapen toen ik 21 was en nu ben ik 43.......... af en toe komt er dan toch een soort gemis, terwijl er ook heel veel mooie herinneringen zijn........... Boefje had dan wel een hoge leeftijd, ruim 16, maar soms is het nog of ik hem hoor snuiven onder mijn deur door, dan moest ik open doen en werd er een zwarte krullekop op mijn bed gelegd en moest meneer even kroelen............ Maar gek dat je dat dus 20 jaar later nog "hoort". Dan pink ik ook nog wel eens een traantje weg :'(
Door Dian
signmodel schreef: ja ik neem een meisje van 6 jaar mee. max kan ook absoluut niet met kinderen en heeft zijn tandjes ook al in haar gehad (en gelukkig is het dan een maxje) ze heeft geleerd en is voorzichtig, ze zal dan ook de wandeling hand in hand doorbrengen met mij of met haar moeder.

ik heb trouwens ook nog foto's van de pb wandeling van 2 jaar geleden daar staan ook nog 2 hondjes van barbara op.
toen kon ik al niet meer meelopen volgens mij (heb ook niet altijd foto's gemaakt, maar denk dat ik er daar al niet meer bij was)........... Gisteren heb ik een heel eind gelopen (voor mijn doen dan), we proberen steeds verder uit te breiden, want ik heb ongelooflijk veel zin om weer mee te kunnen met BP-wandelingen :D
Laatst gewijzigd door Dian op di 07 apr 2015, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Dian
renate1982 schreef: Ahh dat is super lief (las het nu pas).
Ik ga nog even nadenken of ik ga.
Ik weet niet of iedereen op een mega spring stafford zit te wachten Afbeelding
Die ook nog langzaamaan aan het puberen slaat.
een spring staff vind ik niet erg, een bijt staff wel ;) Nee hoor, als hij verder net zo lief is als Ziggy van Laura dan hoor je mij niet klagen. Ik ben er niet bang voor en dat voelen mijn honden haarscherp aan en zijn dan ook onbevangen. Hier in de buurt woont een am staff, maar die heeft een blik in zijn ogen waar je bang van wordt. Dat is er 1-tje waar ik dus mijn honden niet mee laat spelen.......
Dian schreef: Was Djinty er toen nog niet eens? En die traan ken ik ook nog steeds van onze gezinshond die is ingeslapen toen ik 21 was en nu ben ik 43.......... af en toe komt er dan toch een soort gemis, terwijl er ook heel veel mooie herinneringen zijn........... Boefje had dan wel een hoge leeftijd, ruim 16, maar soms is het nog of ik hem hoor snuiven onder mijn deur door, dan moest ik open doen en werd er een zwarte krullekop op mijn bed gelegd en moest meneer even kroelen............ Maar gek dat je dat dus 20 jaar later nog "hoort". Dan pink ik ook nog wel eens een traantje weg :'(
Nee, Buran wordt deze maand 7 dus is van 2008. En Djinty kwam vlak na hem. Goh, wat vliegt de tijd hè? Mijn oudjes hebben natuurlijk prachtige leeftijden behaald dus ik heb er absoluut wel vrede mee maar het gemis blijft hoor. Vind het ook best heel moeilijk dat ze hier thuis nooit geweest zijn. En ook niet in de bossen waar ik nu wandel. Dus ik probeer regelmatig weer even in Rheden en omgeving te wandelen, dan voelen ze weer even dichterbij  :smitten: :smitten: :smitten:
Dian schreef: toen kon ik al niet meer meelopen volgens mij (heb ook niet altijd foto's gemaakt, maar denk dat ik er daar al niet meer bij was)........... Gisteren heb ik een heel eind gelopen (voor mijn doen dan), we proberen steeds verder uit te breiden, want ik heb ongelooflijk veel zin om weer mee te kunnen met BP-wandelingen :D
nee klopt maar 2 jaar geleden waren we ook met wel een heel klein clubje.
Okay, mijn aanmelding word definitief, maar als het niet gaat, gaat het niet en dan loop even de andere kant uit en ga naar huis..
Vanmorgen een zwarte labrador van 80 meter op Jacy afgestormd, is bij 2 kleine grommetjes gebleven terwijl het wel 2-3 minuten duurde voor baasje hem op kwam halen, dus dat is heel knap voor mijn ventje  :biggrin2:

Ik zal even kijken of ik iets lekkers mee kan nemen, dan kan ik dat altijd aan een ander afgeven als ik eerder naar huis ga  :)
Door Dian
Fenixjuh schreef: Okay, mijn aanmelding word definitief, maar als het niet gaat, gaat het niet en dan loop even de andere kant uit en ga naar huis..
Vanmorgen een zwarte labrador van 80 meter op Jacy afgestormd, is bij 2 kleine grommetjes gebleven terwijl het wel 2-3 minuten duurde voor baasje hem op kwam halen, dus dat is heel knap voor mijn ventje  :biggrin2:

Ik zal even kijken of ik iets lekkers mee kan nemen, dan kan ik dat altijd aan een ander afgeven als ik eerder naar huis ga  :)
joh, dat komt helemaal goed op het R'veld. Heb daar nog nooit zulk gedrag in de groep gezien. Meestal wachten we of op de parkeerplaats (de allerlaatste) of ze lopen al los en staan wij bij de picknickbanken in de buurt. Een nieuwe hond wordt even besnuffeld en loopt dan vaak al mee te struinen met de rest op het voorstukje (alleen even oppassen voor het fietspad wat tussen de parkeerplaats en het veld zelf zit) ;)
Door Sanyo
Dian schreef: joh, dat komt helemaal goed op het R'veld. Heb daar nog nooit zulk gedrag in de groep gezien. Meestal wachten we of op de parkeerplaats (de allerlaatste) of ze lopen al los en staan wij bij de picknickbanken in de buurt. Een nieuwe hond wordt even besnuffeld en loopt dan vaak al mee te struinen met de rest op het voorstukje (alleen even oppassen voor het fietspad wat tussen de parkeerplaats en het veld zelf zit) ;)
Ook op BP wandelingen gebeuren soms, net als in het dagelijks leven, dingen die niet gaan zo als je zou willen....ik kan me nog herinneren dat jaren terug de sheltie van een vriendin van mij op zijn zachts gezegd niet zo vriendelijk behandeld werd door een labrador van een andere BP'er... :-\
Meestal gaat het prima, maar ook op een BP wandeling is het niet altijd rozengeur en maneschijn. ;)
Door Dian
Sanyo schreef: Ook op BP wandelingen gebeuren soms, net als in het dagelijks leven, dingen die niet gaan zo als je zou willen....ik kan me nog herinneren dat jaren terug de sheltie van een vriendin van mij op zijn zachts gezegd niet zo vriendelijk behandeld werd door een labrador van een andere BP'er... :-\
Meestal gaat het prima, maar ook op een BP wandeling is het niet altijd rozengeur en maneschijn. ;)
was op de Ginkelse hei. Daar heb je niet zo veel ruimte als op het R'veld. Bij mijn weten is daar nog nooit iets voorgevallen, ook niet bij de honden die losliepen bij de picknicktafel en zelfs niet toen ze iets lekkers kregen van Tannetje. Natuurlijk kan er altijd iets gebeuren, het blijven dieren en dus onvoorspelbaar. Zeg nooit nooit...........
ik loop ook in het dagelijkse leven weleens met conny en nog nooit is er iets voorgevallen tussen onze honden, toch 2 jaar geleden hebben max en lobbes in de clinche gelegen, geen schade niks niet, maar ze waren het gewoon even niet eens met elkaar. het voordeel is dan echt dat je 2 baasjes hebt die gelijk ingrijpen en eigenlijk een brul al genoeg is. 
ik ben eigenlijk ook best vvoorzichtig omdat ik weet dat maxje een stinkerd kan zijn en hij is toch behoorlijk kwetsbaar, en nu een pup erbij die zeker niet makkelijk is, hij moet echt even wennen aan andere honden en mensen ik durf ook mee.
Door Hope
Ik denk dat het voordeel is dat we allemaal zo ongeveer wel hetzelfde denken over hoe een hond zich hoort te gedragen in een groep en vooral hoe je als baas daarmee omgaat.
Heeft jou hond rust nodig, is jou hond niet zo lief als je had gedacht, heb je even moeite? Dan zijn we toch allemaal bij elkaar om elkaar te helpen.

Ik vind het juist fijn, met allemaal mensen waarvan je weet dat ze zuinig zijn op elkaars honden. En stuk beter dan een vreemde tegenkomen die het prima vind dat Fikkie ligt te klieren.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door