Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

nee het is een traditie dus ik vind dat we die niet op een andere locatie moeten gaan voortzetten.

de wolf is toch wel te tillen, nynke?

en ik weet ook niet of wij het hele rondje vol kunnen lopen, bij max en lisa is het erg afhankelijk van hoe hun on t velletje zitten, en bij baby oscar kan ik nu nog helemaal niks voorspellen, maar dat is het fijne van t rozendaalseveld, je kan zo omkeren, afkappen.
Door Lizetta
oh leuk, denk dat ik wel kom met mijn 2 guppen. die zijn gewend aan grote groepswandelingen

moet wel los zijn, anders is Kimo een draak... bij een Oostenrijkse Pinscher wandeling gaan er ook 50 honden los. Oostenrijkers staan erom bekend dat ze niet zo happig zijn op andere honden, toch nog nooit problemen geweest.
Door Hitam
O, topic bijna gemist. Ik kom. Ik weet nog niet wie ik meeneem. Vorige keer met Umai ging wonderbaarlijk goed. Maar ik blijf het spannend vinden. Ik neem de lijn mee zodat ik haar aan kan lijnen als ik het niet vertrouw.
En Gina kan ook mee en misschien wel Emma. Voor haar zou het wel goed zijn.
Maar niet alle drie. Dus dat wordt nu dubben.
Het tempo is nooit hoog en we gaan nooit heel erg ver. Doorgaans doen we 1,5 uur over een afstand die ik normaal in 3/4 uur zou lopen.
En met de drukte valt ook heel erg mee.

En hebben we al eten?
Door Dian
Ik teken ook in, denk alleen wel voor de oude-van-dagen ronde........ Die kan Jeppe toch nog wel lopen Nynke??

De drukte op het Rozendaalseveld valt altijd reuze mee. Ben diverse keren mee geweest en we kwamen wel honden tegen, maar echt niet dat je een losgetrokken blik vol tegenkwam.

Ik wil wel zorgen voor koffie en thee of iets anders wat handiger is...............
Door Dian
Hope schreef: Ik ga mee!

Mocht het te ver worden, dan loop ik wel zelf een korter stuk.
we hebben ook een oude-van-dagen-route......... dan snij je een stuk af. Ik denk dat ik de hele wandeling ook nog niet mee kan lopen, maar wil wel graag proberen of de korte route lukt. Er zijn er vast nog wel meer die dan het kortere stuk lopen. Kunnen wel alvast een picknickbank claimen :biggrin2:
Door Nynke
Dian schreef: Ik teken ook in, denk alleen wel voor de oude-van-dagen ronde........ Die kan Jeppe toch nog wel lopen Nynke??

De drukte op het Rozendaalseveld valt altijd reuze mee. Ben diverse keren mee geweest en we kwamen wel honden tegen, maar echt niet dat je een losgetrokken blik vol tegenkwam.

Ik wil wel zorgen voor koffie en thee of iets anders wat handiger is...............
Ja hoor, dat kan Jeppe nog best wel !!  Maar dan nog is het niet 100% zeker dat ik mee ga, maar het lijkt me wel weer een keer leuk !!  :P :P 
Wij komen misschien met Boeke voor de korte ronde. Tegen die tijd is puppemans 20 weken dus kan hij dat dan wel lopen.  :)
Shanti laten we thuis vanwege haar poot, te hard rennen en vreemde bochten maken mag ze niet meer, en aan de lijn willen gaat ze niet leuk vinden met zoveel andere honden.
ja eten, goed plan.

koffie, thee heb ik gehoord.
dus roept u allen maar!

ik neem waarschijnlijk toch de doggyride mee, even kijken hoe oscar het tzt allemaal doet, ik kan me daar nu nog helemaal geen voorstelling over maken maar eventueel  kan daar ook een hondje in wanneer hij zelf wandelt. 

ik ben wel heel benieuwd stiekem naar emma maar mij zou je een heel groot plezier doen om mijn vriendinnetje umai mee te nemen.
Door Dian
signmodel schreef: ja eten, goed plan.

koffie, thee heb ik gehoord.
dus roept u allen maar!

ik neem waarschijnlijk toch de doggyride mee, even kijken hoe oscar het tzt allemaal doet, ik kan me daar nu nog helemaal geen voorstelling over maken maar eventueel  kan daar ook een hondje in wanneer hij zelf wandelt. 

ik ben wel heel benieuwd stiekem naar emma maar mij zou je een heel groot plezier doen om mijn vriendinnetje umai mee te nemen.
nee joh, dat is Rakkers vriendinnetje :biggrin2:
Door Ruisje
Ik ga er ook over denken. Ik heb eerder op het  Rozendaalse veld gewandeld en Sergi en Lily hebben genoten! Maar ik denk dat Sergi in de grotere groep loslaten geen goed idee is. Hij is op zichzelf en gaat dan op zoek... naar konijnen. :biggrin2:
Ik houd het topic even in de gaten.
Lijkt me wel erg leuk!

Alleen vind ik 3 uur rijden (in totaal) wel erg veel voor maar 1,5 uur lopen  :biggrin2:
Ik en mijn 3-tal houden wel van een flinke wandeling.

Ik kan natuurlijk ook vanuit Den Haag lopen naar Rozendaal!  :lolabove:

Harry heeft wel "iets" om z'n nek tegen het jagen, als hier bezwaar tegen is ga ik uiteraard sowieso niet mee.
De band staat wel uit, maar hij moet 'm wel om. (Zo slim is hij dus niet  :P ).
Dian schreef: nee joh, dat is Rakkers vriendinnetje :biggrin2:
ik wil ook wel vriendjes worden met rakker hoor als ik daardoor een knuffel van umai kan krijgen.

Ruisje schreef: Ik ga er ook over denken. Ik heb eerder op het  Rozendaalse veld gewandeld en Sergi en Lily hebben genoten! Maar ik denk dat Sergi in de grotere groep loslaten geen goed idee is. Hij is op zichzelf en gaat dan op zoek... naar konijnen. :biggrin2:

nee hoor dat hoeft hij niet zelf te doen,lisa helpt met alle liefde mee, alleen delen doet ze niet aan.
Door Dian
Signmodel: is het niet handiger om een lijstje met personen te maken die meewillen en wat ze mee brengen aan eten en drinken................ ;)

Jij alleen kunt het 1e topic veranderen, dat kan een ander niet ;)

Ach als Gina ook meegaat, heeft Rakker ook een vriendinnetje.......... Daar heeft hij de laatste 2 keren mee samen gekampeerd en dat ging ook heel goed, zelfs met Laddy er bij. Ik ben zo benieuwd hoe Laddemans het zal vinden. Hij is heel sociaal naar mensen en honden toe............ Rakker loopt meestal vooraan zijn eigen ding te doen (snuffelen, plasje hier, plasje daar) en komt regelmatig kijken of ik er nog wel ben.
Laatst gewijzigd door Dian op vr 03 apr 2015, 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door