Mieke L. schreef: aaaah zo leukDie goede "oude" tijd!!!!![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mandarijn schreef: Zo ver ben ik nog niet!!!
Ben al blij met "Belgian Holiday level 5"
eelke schreef:Level 24!!! Wow. Als NederBelg mag je daar best trots op zijn!!
Level 24, maar of t nou echt iets is om trots op te zijn ben ik nog niet aan uit![]()
Mandarijn schreef: Level 24!!! Wow. Als NederBelg mag je daar best trots op zijn!!121 verschillende belgische bieren
eelke schreef: 121 verschillende belgische bierenIn Overpelt zit een cafeetje ('t Pelterke) met min. 40 soorten speciaal bier. En daar ben ik nog niet uitgedronken en dan heb ik nog een drankhandel net over de grens waar ik graag wat ga halen. Dus ik kan vooruit. Maar waar ligt de caigny??maar we gaan regelmatig ff de grens over, naar de caigny, en daar zijn veel verschillende en bijzondere bieren te halen. Dus ik doe t er ook wel een beetje om hoor. En dan het biercafe waar we vaak komen, die tegenwoordig een koelkast hebben met echt hele speciaal bieren... dat zijn meestal flessen van een paar tientjes.
Maar goed, daarom ben ik dus maar zelf gaan brouwen![]()
eelke schreef: 121 verschillende belgische bierenEven gegoegeld. Dat is een reis van 1 1/2 uur van mijn thuis uitmaar we gaan regelmatig ff de grens over, naar de caigny, en daar zijn veel verschillende en bijzondere bieren te halen.
eelke schreef: Zelf brouwen is best goed te doen hoor! Tenminste, ik heb nu mijn eerste twee blikken gebrouwen, nu wil ik een stapje verder en het echt helemaal zelf doen.Ik ben helemaal onder de indruk Eelke!! Zelf heb ik van de week op brouwmarkt.nl gekeken naar het zelf brouwen van bier.
eelke schreef: Onder de indruk? Brouwmarkt heb ik inderdaad ook mijn spullen vandaan.Dat is de beste combinatie die er is!!!
Bier en voetbal combineert goed he?![]()
eelke schreef: Vermeer sprong zo bam op de bal en toen had ie m.Helaas deze wedstrijd gemist.. TV-kastje is kapot. .
He he doelpunt afgekeurd.
In ieder geval nog een man in huis die mee kijkt.
![]()