Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Mandarijn schreef: Zo ver ben ik nog niet!!!

Ben al blij met "Belgian Holiday level 5"

Level 24, maar of t nou echt iets is om trots op te zijn ben ik nog niet aan uit  ;D
Door Mandarijn
eelke schreef:
Level 24, maar of t nou echt iets is om trots op te zijn ben ik nog niet aan uit  ;D
Level 24!!! Wow. Als NederBelg mag je daar best trots op zijn!!
Door eelke
Mandarijn schreef: Level 24!!! Wow. Als NederBelg mag je daar best trots op zijn!!
121 verschillende belgische bieren :P maar we gaan regelmatig ff de grens over, naar de caigny, en daar zijn veel verschillende en bijzondere bieren te halen. Dus ik doe t er ook wel een beetje om hoor. En dan het biercafe waar we vaak komen, die tegenwoordig een koelkast hebben met echt hele speciaal bieren... dat zijn meestal flessen van een paar tientjes.

Maar goed, daarom ben ik dus maar zelf gaan brouwen  ;D
Door Mandarijn
eelke schreef: 121 verschillende belgische bieren :P maar we gaan regelmatig ff de grens over, naar de caigny, en daar zijn veel verschillende en bijzondere bieren te halen. Dus ik doe t er ook wel een beetje om hoor. En dan het biercafe waar we vaak komen, die tegenwoordig een koelkast hebben met echt hele speciaal bieren... dat zijn meestal flessen van een paar tientjes.

Maar goed, daarom ben ik dus maar zelf gaan brouwen  ;D
In Overpelt zit een cafeetje ('t Pelterke) met min. 40 soorten speciaal bier. En daar ben ik nog niet uitgedronken en dan heb ik nog een drankhandel net over de grens waar ik graag wat ga halen. Dus ik kan vooruit. Maar waar ligt de caigny??

En zelf brouwen is een wens van mij, die ik nog niet kan vervullen.
Door Mandarijn
eelke schreef: 121 verschillende belgische bieren :P maar we gaan regelmatig ff de grens over, naar de caigny, en daar zijn veel verschillende en bijzondere bieren te halen.
Even gegoegeld. Dat is een reis van 1 1/2 uur van mijn thuis uit  :biggrin2: :biggrin2: Wat ik dus heel erg jammer vind!!
Door eelke
Zelf brouwen is best goed te doen hoor! Tenminste, ik heb nu mijn eerste twee blikken gebrouwen, nu wil ik een stapje verder en het echt helemaal zelf doen.
Door Mandarijn
eelke schreef: Zelf brouwen is best goed te doen hoor! Tenminste, ik heb nu mijn eerste twee blikken gebrouwen, nu wil ik een stapje verder en het echt helemaal zelf doen.
Ik ben helemaal onder de indruk Eelke!! Zelf heb ik van de week op brouwmarkt.nl gekeken naar het zelf brouwen van bier.
Door eelke
Onder de indruk? Brouwmarkt heb ik inderdaad ook mijn spullen vandaan.

Bier en voetbal combineert goed he?  :biggrin2:
Door Mandarijn
eelke schreef: Onder de indruk? Brouwmarkt heb ik inderdaad ook mijn spullen vandaan.

Bier en voetbal combineert goed he?  :biggrin2:
Dat is de beste combinatie die er is!!!
Door Fenixjuh
eelke schreef: Vermeer sprong zo bam op de bal en toen had ie m.

He he doelpunt afgekeurd.

In ieder geval nog een man in huis die mee kijkt.
Afbeelding
Helaas deze wedstrijd gemist.. TV-kastje is kapot. .
Maar ik ben wel verliefd geworden op Gijs!! (Ondanks zijn kwijllapje) :smitten:
Door K&D
The Passion aan het kijken. Het is vlakbij maar ik heb meutevrees. Dus lekker achter de buis  :)
Door Mandarijn
Voor de voetbal liefhebbers!

Denken jullie eraan dat Oranje vanavond ter voorbereiding op Letland (12-6 Letland - Nederland) vanavond om 20:30u tegen de VS spelen!!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door