Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ik heb het laatste kwartier gekeken (daarvoor stond de tv er wel op aan), en toen we eenmaal allemaal voor de tv zaten werd er gescoord. Voortaan maar eerder mijn aandacht erbij houden.
Door dinky89
Weet nog niet.

Gisteren had ik wel jong oranje op staan. Dat was werkelijk waar een bizarre wedstrijd tegen Frankrijk  :o
Jong oranje heeft uiteindelijk met 4-1 verloren waarbij Frankrijk 3(!!) penalty's had gekregen  :o
Door Mieke L.
dinky89 schreef: Weet nog niet.

Gisteren had ik wel jong oranje op staan. Dat was werkelijk waar een bizarre wedstrijd tegen Frankrijk  :o
Jong oranje heeft uiteindelijk met 4-1 verloren waarbij Frankrijk 3(!!) penalty's had gekregen  :o
Wow  :o dat klinkt idd vrij bizar!
Door dinky89
Ja, ik verbaasde mij er eigenlijk nog over dat het geen rode kaarten regende met zoveel penalty's.
Ging ook erg snel achter elkaar door.
Denk niet dat de wedstrijd van het grote oranje zo spectaculair kan worden.

Maar waarschijnlijk komt het er wel voor omdat er op dinsdagavond over het algemeen niets op tv is  ::)
Door Mieke L.
dinky89 schreef: Ja, ik verbaasde mij er eigenlijk nog over dat het geen rode kaarten regende met zoveel penalty's.
Ging ook erg snel achter elkaar door.
Denk niet dat de wedstrijd van het grote oranje zo spectaculair kan worden.

Maar waarschijnlijk komt het er wel voor omdat er op dinsdagavond over het algemeen niets op tv is  ::)
Ik zou ook niet weten waar ik anders naar zou moeten kijken  ::) Alhoewel de Roelvinkjes komt ook :doh:
Door dinky89
ach ja, ik gooi er nu eerst nog even live dvd van within temptation in totdat vriendje thuiskomt.
Roelvinkjes hoef ik al niet te staan, laat staan vl  ;D
Door eelke
Mieke L. schreef: jammer dat meneer niet van voetbal houdt  ::)
Ik heb m toch overgehaald, meestal vind ie het wel leuk wat er op 6 is en hij trapte er in :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door