Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

AnnemiekevD schreef: Okay, bedankt voor de tip!
Dus voorzichtig met de vettere diersoorten en misschien op beginnersbot blijven  ;)

Ja , ik zou gezien de leeftijd van de hond niet te hard meer van stapel lopen met harder vleesbot .
Oudere honden zijn /worden toch net wat kwetsbaarder .
En op deze leeftijd moet je er toch niet aan denken dat er iets fout gaat .
Vaak krijgen oudere honden ook last van wat zwakte in de achterhand , en dan is het fijn als ze niet teveel moeite moeten doen om te ontlasten .
Ik merkte bij mijn beide oudjes zo rond de leeftijd van 11 jaar dat het weer tijd werd om zachtere vleesbotten te voeren .
Maar dat kan natuurlijk van hond tot hond verschillen . Ik heb er nu eentje die is bijna 12 jaar en zij eet alles nog steeds probleemloos
En haar vertering is nog steeds optimaal
Komt goed. Ik moet voor de katten ook zachtere bot soorten hebben. Dus om het zelfde bot aan de hond te voeren is zowiezo handiger, anders moet er straks nog een vriezer bij  :D
En dat gaat niet gebeuren zegt manlief :biggrin2:
;D Hahaha..

Dat zie ik hier ook wel gebeuren  8)
Alleen ruimte (om ze te plaatsen) is wel een probleem. Ik heb nu een grote kist en een tafelmodel ( en 1,5 lade onder mn koelkast) en steeds minder ruimte voor de menselijke consumpties  :-X :-[ :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door