Hmm, ik ben er niet gerust op...
Dinsdagmiddag nog heerlijk gerent, gezwommen, dummies gehaald.
Woensdag vond ik haar 's morgens wat sloompjes, (ik moest werken)tussen de middag ga ik dan naar huis.
Eind vd middag even het bos in geweest, maar ik vond haar niet heel vlot, ze heeft nog wel lekker een balletje gezocht in het bos, dat doet ze dan met heel veel plezier.
Thuis eten gegeven en normaal gesproken ploffen ze dan lekker in hun bia bedje neer.
Gina bleef heel lang zitten, beetje voor zich uit starend. Uiteindelijk ging ze wel lekker liggen. Toen Serge thuis kwam, kwam ze even van haar plek, maar ging ook weer lastig liggen, na het eten kwam ze niet naar de keuken om de vaatwasser uit te likken......dat is vreemd.
Toen ze om 22.30 een plas had gedaan, bleef ze een hele poos bij me staan, tegen mij aan hangen zodat ik haar een beetje kon kroelen. Uit eindelijk in de mand zitten en na een tijd liggen.
Zat me niet lekker....ze kreeg per dag 1 rymadil 's morgens. Ik heb haar om 19.00 uur een 50 mg tramadol gegeven, en om 23.30 nog eentje.
Ik ben beneden gaan slapen naast haar mandje, ze heeft een rustige nacht gehad. Is niet van haar plekje gekomen.
Vanmorgen vond ik haar wel weer wat helderder kijken. Maar ze kwam pas van haar plekje toen we naar buiten gingen om uit te laten. Ze wilde het laatste stukje wel haar riem dragen. Thuis wel weer lekker gegeten.
Daarna ging ze op mijn bedje beneden zitten en even later ook liggen. Ze houd me dan wel in de gaten.
Ik moet aan benauwdheid denken, maar ik vind het dan wel vreemd dat ze helemaal niet hijgt...haar ademhaling is 23 keer per minuut, ook niet echt buitensporig volgens mij....
Ze loopt niet echt kreupel dus heb niet het idee dat ze daar echt pijn heeft.
Strakjes mij da maar even bellen om te overleggen