Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

jasmijn schreef: Hier is hij ook binnen gekomen  :D

lizzy ik ga meteen "zeuren" want ik het een foutje ontdekt, ik als dyslecticus  8)

Op pagina 89 op de 5de regel van onderen het 5de woord is vaten, uit de rest van de zin op te maken moet het eigenlijk vasten zijn :biggrin2:

Ik weet niet of je het nog kan veranderen of dat je het op prijs stelt, maar ik dacht ik meld het even dan kan je kijken wat je er mee doet  ;)

Voor de rest vind ik het echt een geweldig boek, heel duidelijke en leest heel lekker weg.
Als ik hem uit heb mag vriend lief hem verplicht lezen, iemand die goed weet wat hij doet is nooit weg voor in geval van noot  ;)
Oep! Ja, dit soort dingen zijn knudde.... Ik kan dat veranderen in de 2de druk.

Heb je na het lezen van het boek het gevoel dat iemand die redelijk tot heel nieuw is tot de materie hierna zelf aan de slag kan?
pearlsofpassion schreef: Hoeveel pagina's is het eigenlijk?
Eens inschatten of ik mijn ventje ook aan het lezen zou krijgen, of dat dat op voorhand verloren is...  ::)
140, maar grote letters en niet elke pagina is volledig beschreven. Vanmorgen begonnen nu ergens over de 100 pagina's, ik denk in effectief 2 a 2,5 uur.
Het leest makkelijk maar het is wel een boekje wat diepgaander op de materie in gaat dan het boekje van Tannetje. Wel soms wat statisch met veel %, en berekeningen maar zeker niet storrend.

Zeker een aanrader!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door