Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
kiara schreef: Ja vleesbot uiteraard wel maar met dat industrie vlees erg weinig naar mijn zoektocht
En ik dacht in bepaalde soorten vis wel, maar aangezien ze hier bitter weinig vis lusten, alleen soms zalm dacht ik visolie
Says who? Want daar ben ik wel zeer benieuwd naar.
Visolie bevat geen vitamines.
Door kiara
Lizzy schreef: Says who? Want daar ben ik wel zeer benieuwd naar.
Visolie bevat geen vitamines.
Vraag mij niet precies waar maar ergens hier op bp gelezen, en dan met name de kip , ook dat er bv in haas karkas meer calcium zit , en je dan iets minder vleesbot hoeft te geven als bv kip( plof)
Denk dat er in scharrel meer zit is ook meestal harder
Door Martine-Tom
kiara schreef: Vraag mij niet precies waar maar ergens hier op bp gelezen, en dan met name de kip , ook dat er bv in haas karkas meer calcium zit , en je dan iets minder vleesbot hoeft te geven als bv kip( plof)
En je weet dat een overschot aan ca ook weer groeipijn kan veroorzaken?
En al die pups hier op bp, ook de grote rassen die het prima doen op de % hier voorgeschreven?
Door Lizzy
kiara schreef: Vraag mij niet precies waar maar ergens hier op bp gelezen, en dan met name de kip , ook dat er bv in haas karkas meer calcium zit , en je dan iets minder vleesbot hoeft te geven als bv kip( plof)
Maar dan heb je het over calcium, ik heb het over vitamine D.
Door Hitam
De meeste klachten ontstaan door te veel calcium, dus ik zou geen moeite doen om ze nog meer calcium op te laten nemen!
Door Parelridder
Ik moet toevallig zelf vit. D supplementeren. Dit zit weinig in voeding, dus het middels voeding aanvullen van een te kort is ondoenlijk. Het supplementeren van D zonder dat er een tekort is vast gesteld wordt afgeraden, want overdosering kan tot ernstige klachten leiden.
Persoonlijk zou ik overigens geen enkele vitamine supplementeren zonder dat er een tekort of ziekte is vast gesteld die daartoe aanleiding geeft: gewoon gezond en gevarieerd eten!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door