Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

eelke schreef: Ik hoorde net een harde plof van de post, dus ik meteen naar de brievenbus, was het een reclame boek. Geduld is een schone zaak!  ;D
Heb op 13-3 een bevestiging ontvangen dat de items verzonden zijn...... normaal gesproken is het er dan in het weekend nog maar zeker wel meteen na het weekend. Hopelijk dan vandaag. Geduld is niet mijn sterkste kant  ::)
eelke schreef: Ik heb het idee dat de boeken in het buitenland gedrukt worden, als je naar die lijst met btw gegevens kijkt. Dus ik denk dat het daardoor inderdaad zo kan zijn dat het lang duurt, nadat het verzonden is.
Hmmmm... dan ziet her er naar uit dat ik a.s. zondag geen sneak-preview van het boek kan geven Frau Antje  >:(
eelke schreef: Ik heb het idee dat de boeken in het buitenland gedrukt worden, als je naar die lijst met btw gegevens kijkt. Dus ik denk dat het daardoor inderdaad zo kan zijn dat het lang duurt, nadat het verzonden is.
Dat klopt, het komt uit de VS.

Ik heb nog even gekeken want ik had een paar weken geleden al een proefexemplaar besteld. Die kwam binnen precies 8 dagen nadat het de status Verzonden kreeg. Als dat normaal is dan zal het voor de meeste vandaag of morgen binnen moeten komen.
Jeff schreef: Dat klopt, het komt uit de VS.

Ik heb nog even gekeken want ik had een paar weken geleden al een proefexemplaar besteld. Die kwam binnen precies 8 dagen nadat het de status Verzonden kreeg. Als dat normaal is dan zal het voor de meeste vandaag of morgen binnen moeten komen.
Ah, kijk. Zal ook wel afhangen dan wanneer het schip (of vliegtuig ;) ) deze kant op komt.
Neally schreef: Ben ik nu de enige die het boek maandag al  in de brievenbus vond?
Maar jij hebt m dus al? En nog geen live foto gemaakt?!  :biggrin2:
Suzanne schreef: Vanuit de VS? Loop je dan niet giga kans op het betalen van (hoge) invoerrechten?
Daar ben ik ooit met iets gruwelijk de mist mee ingegaan en echt, ik bestel er nooit meer wat... heeft me destijds tegen de 40 euro gekost voor iets wat nog geen 10 dollar was ;-(

Suzanne
Daarom zullen ze vast btw nummers in europa hebben.
Suzanne schreef: Vanuit de VS? Loop je dan niet giga kans op het betalen van (hoge) invoerrechten?
Daar ben ik ooit met iets gruwelijk de mist mee ingegaan en echt, ik bestel er nooit meer wat... heeft me destijds tegen de 40 euro gekost voor iets wat nog geen 10 dollar was ;-(

Suzanne
Dat lijkt me heel raar Suzanne: http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... er_betalen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door