Moderator: Charlie Angel
Jump schreef: Dat zijn de "producten "van Floris24Die heeft wel kwaliteit? Goed spul maakt dat iets duurder misschien wel OK is.
Die stopt normaal op meerdere plaatsen, brengt het zelfs vaak aan huis, dus hoeft niet iedereen in Heerlen
op te halen.
Jump schreef: Dat zijn de "producten "van Floris24Betekend dat we dan ook de gedroogde snacks kunnen bestellen?
Die stopt normaal op meerdere plaatsen, brengt het zelfs vaak aan huis, dus hoeft niet iedereen in Heerlen
op te halen.
nova schreef:Ik ga ook meebestellen 10 april bij tamara, Ordradaatje wil rijden van BOZ naar Eindhoven, Ik wil wel rijden van Eindhoven naar het zuiden
Zoals dit:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,127697.0.html
Is er iemand uit het zuiden des lands die zich geroepen voelt om te rijden???![]()
![]()
startouw schreef: Ik ga ook meebestellen 10 april bij tamara, Ordradaatje wil rijden van BOZ naar Eindhoven, Ik wil wel rijden van Eindhoven naar het zuiden
dus als ik wat moet meenemen graag even PB. Eerst dan dus Ordrdatje PB sturen of het nog met haar meekan !!!
Jump schreef: Vergeten jullie niet dat er volgende week zaterdag ook nog een SW bestelling aan komt?neeeheee, dat heb ik al per mail medegedeeld![]()
Jump schreef: Vergeten jullie niet dat er volgende week zaterdag ook nog een SW bestelling aan komt?Nee, deze week zaterdag bestelling en dan volgende week en de rest doe ik al niet meer mee. Kom anders ruimte tekort (en heb vlees te veel![]()
nova schreef: neeeheee, dat heb ik al per mail medegedeeldHeeeele grote vriezers
en ook nog:
Aimeesa; 28-03
tamara 10 -04
Chouka: 29-04
Sitie 25-4
en ik heb overal besteld![]()
nova schreef: neeeheee, dat heb ik al per mail medegedeeld
en ook nog:
Aimeesa; 28-03
tamara 10 -04
Chouka: 29-04
Sitie 25-4
en ik heb overal besteld![]()
ywa100 schreef: Ik ben natuurlijk hartstikke nieuw hier, ken bijna niemand en weet niet waar iedereen woont, daarom denk ik dat het aan mij ligt dat ik het overzicht verloren heb?Vragen in de topics waar je het niet weet
Ik weet echt niet meer waar ik wat kan bestellen.
Soms schrijft iemand: "ik wil het wel meenemen naar het Zuiden", heel lief, maar als je geen idee hebt waar diegene woont.......ik bedoel als je in Utrecht woont is Eindhoven ook al het Zuidenen toch te ver voor mij, ik woon in Vaals.
De insiders hier snappen het vast wel, hoe en wat, omdat jullie elkaar kennen, vaker samen besteld hebben.
Kunnen jullie begrijpen dat ik het niet meer kan volgen en willen jullie mij ajb helpen?
Ik heb een allergische hond en het is hier niet makkelijk om aan producten voor hem te komen, vandaar!
Ik heb wel een bestelling kunnen plaatsen van SW naar Heerlen, dat kon ik nog net volgen hahaha
Alvast bedankt!
Groetjes,
Yvonne