Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door westie
Heb haar er 's avond 1 in stukken gehakt gegeven. Ze ging er eerst mee aan de wandel en at het toen op. Vraag me alleen af hoeveel ik zou moeten geven op een dag. Ze is in het begin met bibi heel erg aangekomen. Geef haar nu 120 gram per dag aan bibi.(tja, is geen carnibest he ;)). Moet dit dan ook 120 gram zijn? Ik wil niet dat ze nog aankomt.
Door westie
ok de bibi gaat dan wel goed, maar moet ik dan ook die hoeveelheid aan kippennekken geven? ???
Door westie
Bedankt. Ik wil het inderdaad ter vervanging van een maaltijd geven. Net als een maaltijd vervangen door een vis (tja nog steeds zonder kop hoor!) ;)
Door debby
morgen kan ik de kippennekken ophalen ( 1 kg voor 1 euro )
Ben heel benieuwd hoe ze het hier vinden.
Door westie
:oEn waar is dat dan? ??? Ik wilde gisteren een kippennek geven. Dacht eerst wat een grote is dat. Bekijk hem nog eens rustig. Zit de kop ernog aan! Tja, ik ben wat dat betreft zeer preuts. Ben gek op vlees en vis, maar zodra het duidelijk te zien is wat het was, moet ik het niet meer. Ik heb het aan Isis gegeven, maar schijnbaar dacht zij er net zo over als ik. Dus de groenbak in. ;)
Door Ike
:oGatver, wat zal je raar opgekeken hebben, denk je een kippenek te geven heb een kippenkop in je hand!
Nog even een tip als je op de markt in Hoofddorp kippennekken wil halen : doe het smorgens, soms schijnt de kippenboer snel door zijn voorraadje heen te zijn, dus loop je de kans als je smiddags komt dat het op is (heb ik een keer gehad met kippekluifjes, botjes met vlees, 0,50cent per kilo a 1,5 kilo) gr els
Door debby
ik haal het op de markt in De Rijp , maar ik heb al gehoord dat het in hoorn weer 0,50 cent de kilo is ?

ik probeer het nu ook voor het eerst, dus wil eerst even kijken hoe ze het vinden.

Hoop dat de kop er hier af is ::)

leer veel van jullie ervaringen, erg leuk om te lezen ;)
Door pippie
Had gisteren ook vijf kilo gekocht, zater er ook een paar nog met de kop aan maar mijn honden malen er niet om hoor, was weer lekker smikkelen ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door