mirgan schreef: kan nog mee besteld worden? heb wel interesse in paard en haasWaar zie jij paard en Haas staan?
Moderator: Charlie Angel
mirgan schreef: kan nog mee besteld worden? heb wel interesse in paard en haasWaar zie jij paard en Haas staan?
mirgan schreef: duh nieuw hier en was dus oud bericht grrDeze post blijft staan. , Zo is er van elke provincie een verzamelgroep. Hier kan elk BP lid lezen wie bij wie in de buurt woont.
nova schreef: Deze post blijft staan. , Zo is er van elke provincie een verzamelgroep. Hier kan elk BP lid lezen wie bij wie in de buurt woont.Hey Nova,Ook worden hier wel eens linkne geplaatst naar besteltopics en vlees of vervoers lijntjes
Zoals dit:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,127697.0.html
Is er iemand uit het zuiden des lands die zich geroepen voelt om te rijden???![]()
![]()
Guardiano schreef: Hey Nova,een lijntje van wat???
Ik Ben bezig met een nieuw lijntje op te zetten naar het Zuiden.
Nu hebben veel al voor 29 april besteld... Dus mijn vraag aan eigenlijk iedereen...wanneer is
er behoefte de vriezer weer te vullen?
Graag reactie zodat ik kan peilen en een datum kan
Prikken waar iedereen wat aan heeft!
De bestelling zal bij mij in Heerlen bezorgd worden..
Guardiano schreef: Hey Nova,Dat is leuk aangeboden
Ik Ben bezig met een nieuw lijntje op te zetten naar het Zuiden.
Nu hebben veel al voor 29 april besteld... Dus mijn vraag aan eigenlijk iedereen...wanneer is
er behoefte de vriezer weer te vullen?
Graag reactie zodat ik kan peilen en een datum kan
Prikken waar iedereen wat aan heeft!
De bestelling zal bij mij in Heerlen bezorgd worden..
nova schreef: Deze post blijft staan. , Zo is er van elke provincie een verzamelgroep. Hier kan elk BP lid lezen wie bij wie in de buurt woont.Ik ga morgen eens ff kijken of wij kunnen rijden. Afhalen word dan hier in Koersel.Ook worden hier wel eens linkne geplaatst naar besteltopics en vlees of vervoers lijntjes
Zoals dit:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,127697.0.html
Is er iemand uit het zuiden des lands die zich geroepen voelt om te rijden???![]()
![]()