Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door doranto
Harrie is inmiddels weer gekalmeerd gelukkig. Ik denk dat het vooral stress is dat hij heeft.
Alex heeft me net terug gemaild en ik moet me geen zorgen maken. Komt volgens hem sowieso allemaal goed. De mesitran-zalf is echt heel goed en doet hoe dan ook toch wel zijn werk. Hij heeft de foto beoordeeld en vond het er helemaal niet verkeerd uit zien.
Wel fijn hoor een ervaren iemand die meekijkt!
Door doranto
Hope schreef: He bah!

Kan je niet iets natuurlijks geven tegen stress?

Kan hij wel begwegen? Verveeld hij zich niet?
We doen regelmatig 'hersenwerk' en gaan stukjes met hem lopen. Hij mag echter niet los buiten dus ja, hij beweegt wel minder nu maar dat kan even niet anders.

edit: Voor de stress kreeg hij homeopathische druppels. Het flesje is nu leeg. Ik ga gelijk de homeopaat mailen.
Laatst gewijzigd door doranto op za 14 mar 2015, 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Hope
Doranto schreef: We doen regelmatig 'hersenwerk' en gaan stukjes met hem lopen. Hij mag echter niet los buiten dus ja, hij beweegt wel minder nu maar dat kan even niet anders.

edit: Voor de stress kreeg hij homeopathische druppels. Het flesje is nu leeg. Ik ga gelijk de homeopaat mailen.
Snap ik, dat hij nu minder bewegen zal. Ik zou hem inderdaad blijven uitdagen met hersenwerk. Of een kong gevuld met iets, ik noem maar wat. Frustratie omdat hij zijn energie niet kwijt kan wil je natuurlijk niet hebben.
Ik zou zeker weer beginnen met die druppels!
Door Ruisje
Na bijna een week dagelijks gefrommel aan die wond, die in het begin zeker meer pijn deed, is hij dat ook zat, lijkt mij. Plus dat jij misschien ook wat gestrest bent door o.a. vermoeidheid. Dat bij elkaar optellen en Harrie werkt niet meer zo gemakkelijk mee bij de dagelijkse verschoning. Gelukkig hoeft dat laatste nog maar één maal per dag.

Beterschap voor Harrie! :-*
Door doranto
Vannacht goed geslapen!  :) En Harrie ook  ;D
Hij heeft mij de afgelopen dagen op de bank zien liggen en dacht waarschijnlijk heej dat zal ik ook eens proberen.
Meneer had alle kussentjes op de grond gegooid en lag prinsheerlijk op de bank toen ik vanochtend beneden kwam ::)
Op dit moment is het vooral jeuk wat hem irriteert denk ik. Hij loopt overal met zijn lijf langs te schuren. Dat is ook niet echt handig om het verband op zijn plek te houden  :P. Ik ben wel heel blij met de thundershirts. Voor deze wond en deze hond is dat het enige dat werkt.
Zojuist heb ik zijn kraag afgedaan. Dat gaat redelijk goed. Zonder toezicht zal hij de kraag voorlopig echter nog wel om moeten, maar ach, het is een begin  :)
Door Radja
Wat fijn om goede berichten te lezen! Maar voor jullie is het heerlijk om in ieder geval weer wat nachtrust te hebben! En ik geef Harrie groots gelijk om heerlijk op de bank te slapen! Fantastisch
Door nova
oeps, heb deze topic een poos niet gevolgd . :-[
Fijn dat  het nu in elk geval beter gaat. Zijn kostuum, zoals op de foto te zien, lijkt wel aangemeten. Het sluit goed aan zo  te zien.
Nu de wond nog zien dicht te krijgen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door