Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door BlissSpirit
judith vd schreef: Nou, dat zijn er alweer 4 (Bedaan, Bertine, Ineke en ik). Dat scheelt in de kosten.
Is het oke voor jullie als ik nog even wacht op meer reacties en dan eind volgende week een bestelling doe?
Nou...............

Tuurlijk joh, geen probleem Afbeelding Afbeelding
Door Fenixjuh
Weet iemand nog een leuk lijntje (klinkt weer lekker  ::) ) waar ik ongeveer 4-5 kg spiervlees kan meebestellen? Alles wat op pagina 1 van dit board staat is al vol..

Ik kom er net achter dat degomeat behalve paard alleen nog MDMvlees heeft, en Kiezebrink heeft ook alleen gemalen...
Door BlissSpirit
Fenixjuh schreef: Weet iemand nog een leuk lijntje (klinkt weer lekker ::) ) waar ik ongeveer 4-5 kg spiervlees kan meebestellen? Alles wat op pagina 1 van dit board staat is al vol..

Ik kom er net achter dat degomeat behalve paard alleen nog MDMvlees heeft, en Kiezebrink heeft ook alleen gemalen...
Volgens mij is er in het topic van Nienke (Berenboot) nog wel het één en ander aan spier te bestellen.
Als ik goed geteld heb nog 5 kg rund en verder nog kipafsnijsels, geit en lamsvlees.

Verder weet ik het zo ook even niet. Wat zoek je?
Heb misschien nog wat voor je liggen.
Door BlissSpirit
xmonii schreef: Weet iemand toevallig waar schoongemaakte (witte) pens verkrijgbaar is? Mijn hondjes vonden dat zo lekker!
Volgens mij kan je bij een islamitische slager wel schone pens krijgen.
Maar of het veel toevoegt voor je hondjes? ;)
Door Fenixjuh
BlissSpirit schreef: Volgens mij is er in het topic van Nienke (Berenboot) nog wel het één en ander aan spier te bestellen.
Als ik goed geteld heb nog 5 kg rund en verder nog kipafsnijsels, geit en lamsvlees.

Verder weet ik het zo ook even niet. Wat zoek je?
Heb misschien nog wat voor je liggen.
Dank je!! Ik ga even kijken, stond geen omgeving Arnhem/Gelderland bij dus overheen gelezen..

Op korte termijn niet echt iets nodig, ik heb nog wel liggen en paard kan ik nog wel krijgen. Vorige bestelling alleen moeite met mijn leverancier gehad m.b.t. spiervlees, dat was vervangen door paard. En nu las ik in een ander topic dat Degomeat alleen nog MDM leverde, dus zoek ik gewoon een nieuwe inkomstenbron van spiervlees ;)
Door -Anke-
Hoi allemaal,

Ik ben Anke, 28 jaar en woon in Apeldoorn. Ik heb twee honden: Vidar een Golden Retriever en Bing een Mechelse Herder. Met Vidar ben ik, op advies van de fokker, overgestapt op BARF toen hij 4 maanden oud was. Dat is inmiddels alweer 6 jaar geleden... Bing is 4 jaar, dus die mocht als pup direct aan de slag met wat knaagwerk.

Al die jaren zonder account al heel wat bruikbare informatie van het forum gehaald. Honingzalf heb ik nu standaard in huis en de laatste keer ontwormen kan me niet meer heugen. En ik kan zo nog een hele lijst opnoemen  :)

Op Facebook ben ik al wel lid van de BARF Marktplaats, maar zie dat hier ook heel veel mooie aanbiedingen voorbij komen.

O, ja. Ik train regelmatig in Amersfoort, dus mocht er in die omgeving vlees zijn dan kan ik het naar Apeldoorn brengen.

Groetjes,

Anke
Door Sandhi
Ik ben toevallig net bezig met een bestelling bij Dogmeat Fenixjuh. En behalve paard, kun je aan spiervlees ook konijn, lam, rund, wilde gans, hert en kangoeroe krijgen.
Door LottJess
-Anke- schreef: Hoi allemaal,

Ik ben Anke, 28 jaar en woon in Apeldoorn. Ik heb twee honden: Vidar een Golden Retriever en Bing een Mechelse Herder. Met Vidar ben ik, op advies van de fokker, overgestapt op BARF toen hij 4 maanden oud was. Dat is inmiddels alweer 6 jaar geleden... Bing is 4 jaar, dus die mocht als pup direct aan de slag met wat knaagwerk.

Al die jaren zonder account al heel wat bruikbare informatie van het forum gehaald. Honingzalf heb ik nu standaard in huis en de laatste keer ontwormen kan me niet meer heugen. En ik kan zo nog een hele lijst opnoemen :)

Op Facebook ben ik al wel lid van de BARF Marktplaats, maar zie dat hier ook heel veel mooie aanbiedingen voorbij komen.

O, ja. Ik train regelmatig in Amersfoort, dus mocht er in die omgeving vlees zijn dan kan ik het naar Apeldoorn brengen.

Groetjes,

Anke

Welkom Anke!! :hi:
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door