Wie spaart ze?
Eindelijk een leuke actie van de Appie!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Eindelijk een leuke actie van de Appie!
Ik vind die moestuintjes ge-wel-dig!!!!!!!!!!!! 
Wie spaart ze?
Wie spaart ze?
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Eindelijk een leuke actie van de Appie!
Lizzy schreef: Ik vind die moestuintjes ge-wel-dig!!!!!!!!!!!!
Wie spaart ze?
Neeeeeeeeeee, echt niet. Je moet voor 20 verschillende moestuinpotje € 300,00 uitgeven, terwijl een zakje elders € 0,79 kost.
Ik spaar ze niet, maar degene die ik meegekregen heb staan natuurlijk wel te groeien
- Angelique
- 5-sterren

Nog duur, in duitsland betaalde ik voor veel soortej 0,19 cent*Lia* schreef:
Neeeeeeeeeee, echt niet. Je moet voor 20 verschillende moestuinpotje € 300,00 uitgeven, terwijl een zakje elders € 0,79 kost.
Ik vind het misschien wel de leukste actie die ze ooit hebben gehad!
Met jou kan ik pratenRadja schreef: Ik vind het misschien wel de leukste actie die ze ooit hebben gehad!
Ik spaar ze met plezier. Heb er bijna 1 compleet en de dubbelen doe ik of op een tweede bord, of ik zaai er iets van mijn eigen collectie in. Met dank ook aan veel krijgertjes, want zoveel boodschappen doe ik zelf gelukkig ook niet.
Ik spaar ze ook niet echt in de zin van sparen. Maar met de weekendboodschappen ga ik met een moestuintje naar huis en dat vind ik reuze leuk*Lia* schreef:
Leuker dan die zooi die ze hiervoor hadden!
En OK OK Lique, het is vooral leuk voor kinderen
Ik vind die label dingetjes voor erbij zo ontzettend schattig 
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik vind ze ook leuk! Mijn plantjes hebben alleen moeite met groeien. . De volgende lading die ik ga planten haal ik uit het zaaizakje (als dat kan. .)
Ja ik spaar ze ook! Voor Kaela inmiddels 
Ben er zelf te ongeduldig voor. Maar groente uit eigen tuin is sowieso veel lekkerder!
Ben er zelf te ongeduldig voor. Maar groente uit eigen tuin is sowieso veel lekkerder!
Hylos schreef: Ben er zelf te ongeduldig voor.
Daarbij: g r o e n t e.... Wasda?!
Haha-Saskia- schreef:+1
Daarbij: g r o e n t e.... Wasda?!
Ik werk in een groenteverwerkingsbedrijf. Als ik verse groente wil, kan ik het elke dag zó meenemen. Vind ik toch wat handiger
Toch een hele leuke actie. Ik vind het iig leuker dan dat zegeltjws gespaar waar je eeuwen voor moeten sparen en dan alsnog bij moet betalen
Het is de eerste actie van de ap waar ik aan mee doe!
De appie is toch wel heel erg goed hoor in dit soort dingen bedenken, zo compleet ook met beschrijving en aarde. Helemaal leuk!
De appie is toch wel heel erg goed hoor in dit soort dingen bedenken, zo compleet ook met beschrijving en aarde. Helemaal leuk!