Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ike
Jeetje mina wat een toestand, arme Harrie en arme jij  :(
Hoop dat er straks nog meer voorzichtig positief nieuws is, zachte knuffel voor de arme man  :-*
Door doranto
Zo, net weer terug van de kliniek. Of de huid helemaal weer aan gaat groeien kon ze nog niet met zekerheid zeggen, daarvoor was het nog te vroeg. Het zag er in ieder geval beter uit dan gisteren. Het drukverband heeft dus goed gedaan. En het duimen heeft geholpen! Bedankt iedereen!  :-*
Ook voelt Harrie zich nu een stuk beter. De pijnmedicatie is nu kennelijk goed aangeslagen. Hij moet tot woensdag zeker nog het drukverband dragen. Als het er dan goed uit ziet, mag ik het af laten en krijgt hij zijn med-shirt weer aan. Als alles goed blijft gaan hoeven we de 18de pas weer terug om de hechtingen eruit te halen.

Ik wil zo snel mogelijk probiotica gaan geven nu. Ik ben daar echter helemaal niet in thuis. Iemand een idee wat ik het beste kan nemen?
Laatst gewijzigd door doranto op ma 09 mar 2015, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door doranto
Een natuurvoedingswinkel hier in de buurt verkoopt probiotica plus van Golden Naturals. Heeft iemand hier ervaring mee? Ze hebben ook van het merk Orthica. Kan ik die misschien beter nemen?
De verkoper zelf adviseerde Golden Naturals, maar wist niet of dit ook voor honden geschikt was. Honden hebben misschien andere bacteriën nodig dan mensen en bovendien hebben ze ander maagzuur, wat de bacteriën moeten kunnen overleven.
Door Ruisje
Och, ik lees nu pas van het ongelukje. Wat een wond! :o Arme Harrie... :'( Gelukkig zijn jullie de eerste en ergste nacht doorgekomen en gaat het ietsie beter.
Ik duim mee voor een spoedig herstel :duimen: :duimen: Dikke knuf voor Harrie :bigarmhug:

Ik kan je niet helpen met welke probiotica, hier op BP zie ik weleens die van Solgar voorbij komen, maar daar zijn ook meerdere soorten van.
Door doranto
Ik heb net die van Orthiflor gehaald, de Original. Die leek me nog het beste van wat ze hier verkopen. Er zaten de minste hulpstoffen in en het bevat 9 verschillende bacterie stammen.
Ik hoop dat het wat voor hem doet. Hij laat momenteel veel scheten (en die stinken behoorlijk  :P)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door