ongelukje en spoedoperatie
Moderator: Lizzy
Re: ongelukje en spoedoperatie
Tjee, dat ziet er heftig uit!
Ik duim dat het goed gaat komen met die lap huid.
Heel veel sterkte,............
Ik duim dat het goed gaat komen met die lap huid.
Heel veel sterkte,............
Heel veel sterkte vannacht, hopelijk zit het nu wel goed met die wond. Ziet er echt vreselijk uit zeg, arm beestje.
Gr. Ingrid
Gr. Ingrid
Dankje. Ik denk dat we wel wat duimpjes kunnen gebruiken! Hij heeft het echt slecht op het moment. Staat constant op 1 plek te hijgen. Lijkt wel of hij zich niet meer durft te bewegen en ook niet te gaan liggen. Ik hoop dat de pijnmedicatie snel zijn werk doet!Suzanne schreef: Ach nee toch!
Sterkte!!
Suzanne
Heel veel sterkte! Narcose en pijn is ook heftig voor hem! Hopelijk gaat het snel beter!
- Angelique
- 5-sterren

Ach, wat een naar ongeluk met grote gevolgen
duimen draaien dat de pijnmeds hun werk gaan doen en er wat rust gevonden kan worden.
Ik zou voor nu geen heilaarde of groene leem oid geven wat eventueel de werking van de meds kan verminderen. Als ik zo die wond zie dan is een optimale werking van de ab wel gewenst, zo ook van de pijnmeds. Traumeel zou ik wel geven.
Ik zou voor nu geen heilaarde of groene leem oid geven wat eventueel de werking van de meds kan verminderen. Als ik zo die wond zie dan is een optimale werking van de ab wel gewenst, zo ook van de pijnmeds. Traumeel zou ik wel geven.
Ojakkes, wat een ontzettend nare wond
arme Harrie ! En ook arme jij natuurlijk! Ik hoop dat de pijnmedicatie heel snel gaat werken !

ooeeii, dat is een flink gat
. Ik hoop dat de huidflap aangroeit
Sterkte met het herstel.
Ziet er heftig uit. Ook ik hoop dat de pijnmedicatie snel werkt.
Ziet er heftig uit. Ook ik hoop dat de pijnmedicatie snel werkt.
Hèhè hij ligt!!
Vanaf dat we terug waren om ca. kwart voor 7 tot nu toe heeft hij constant gestaan en hijgen en zachtjes piepen. Manlief was naast hem op de grond gaan zitten (heeft nu pijn aan zijn kont). Uiteindelijk is hij eerst door zijn achterpoten gezakt (van vermoeidheid denk ik) en is nu gaan liggen. Tjeesus zeg, wat een gedoe! Hij hijgt nu niet meer, maar piept nog wel. Net weer even gebeld met de kliniek. Het drukverband is nog droog en de omvang is niet toegenomen. Dat moest ik in de gate houden, dus heb ik dat maar even opgemeten toen we thuis kwamen. Op het oog is het altijd moeilijk te zeggen of het nu wel of niet dikker wordt. Als het zo blijft, kan er weinig gedaan worden op het moment. Het alternatief is opnieuw onder narcose en de wond weer open maken. Meer pijnmedicatie gaat ook niet meer.
Hopelijk gaat het snel beter!
Vanaf dat we terug waren om ca. kwart voor 7 tot nu toe heeft hij constant gestaan en hijgen en zachtjes piepen. Manlief was naast hem op de grond gaan zitten (heeft nu pijn aan zijn kont). Uiteindelijk is hij eerst door zijn achterpoten gezakt (van vermoeidheid denk ik) en is nu gaan liggen. Tjeesus zeg, wat een gedoe! Hij hijgt nu niet meer, maar piept nog wel. Net weer even gebeld met de kliniek. Het drukverband is nog droog en de omvang is niet toegenomen. Dat moest ik in de gate houden, dus heb ik dat maar even opgemeten toen we thuis kwamen. Op het oog is het altijd moeilijk te zeggen of het nu wel of niet dikker wordt. Als het zo blijft, kan er weinig gedaan worden op het moment. Het alternatief is opnieuw onder narcose en de wond weer open maken. Meer pijnmedicatie gaat ook niet meer.
Oei, heftig! Heel veel beterschap voor Harry, en sterkte vannacht!
Jeetje wat heftig zeg . Ik hoop dat Harry nu rustig blijft en wat rust vind .
Heel veel sterkte voor vannacht

Heel veel sterkte voor vannacht
Allemachtig wat heftig! Vreselijk,arme Harry 
Sterkte voor vannacht,hoop dat jullie kunnen slapen.
En natuurlijk beterschap

Sterkte voor vannacht,hoop dat jullie kunnen slapen.
En natuurlijk beterschap
Jee wat heftig, heel veel sterkte. Hoe is het vannacht met hem gegaan?
Naarmate de nacht vorderde werd hij wat rustiger. Hij ging steeds staan en stond dan bij iedere uitademing te piepen. Ook wilde hij steeds naar buiten. Hij is vannacht wel een keer of 6 buiten geweest. Gelukkig hoef ik dan alleen de deur open te doen en kan hij de tuin in. In de tuin bleef hij de eerste paar keer alleen maar staan, maar tegen de ochtend liep hij wat en deed ook een plas.
Gaan liggen doet hij niet uit zichzelf, ik moet het tegen hem zeggen. Als hij dan eenmaal lag piepte hij niet meer en kon ik ook even mijn ogen dicht doen.
Zojuist heeft hij een paar hapjes gegeten en wat gedronken. Het drukverband is nog steeds droog en zo te zien is de wond niet dikker geworden.
Vanmiddag om half 2 terug naar de kliniek voor wondcontrole. Ik ben benieuwd hoe de huid er dan uit ziet. Hopelijk groeit het weer aan, dan verloopt de genezing een stuk vlotter.
Het gaat dus in ieder geval gelukkig wel wat beter dan gisteren.
Ah, en terwijl ik dit type gaat hij voor het eerst uit zichzelf liggen!
Gaan liggen doet hij niet uit zichzelf, ik moet het tegen hem zeggen. Als hij dan eenmaal lag piepte hij niet meer en kon ik ook even mijn ogen dicht doen.
Zojuist heeft hij een paar hapjes gegeten en wat gedronken. Het drukverband is nog steeds droog en zo te zien is de wond niet dikker geworden.
Vanmiddag om half 2 terug naar de kliniek voor wondcontrole. Ik ben benieuwd hoe de huid er dan uit ziet. Hopelijk groeit het weer aan, dan verloopt de genezing een stuk vlotter.
Het gaat dus in ieder geval gelukkig wel wat beter dan gisteren.
Ah, en terwijl ik dit type gaat hij voor het eerst uit zichzelf liggen!