Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sigbrid
Lizzy schreef: Waarom zie ik zo weinig raskatten van rond de 1500 euro buiten?
Ik hoef geen raskat 1500 omdat ik die niet buiten zou durven laten ! Ook ik vind dat mijn katten lekker vrij buiten mogen en jagen in het bos op 30 meter van mijn voordeur .  Zou ik zo wonen dat de katten echt niet buiten kunnen neem ik zelf geen kat meer . Tot die tijd geniet ik van mn htkjes
Door Lizzy
Sigbrid schreef: Ik hoef geen raskat 1500 omdat ik die niet buiten zou durven laten ! Ook ik vind dat mijn katten lekker vrij buiten mogen en jagen in het bos op 30 meter van mijn voordeur .  Zou ik zo wonen dat de katten echt niet buiten kunnen neem ik zelf geen kat meer . Tot die tijd geniet ik van mn htkjes
Da's in ieder geval heel eerlijk.
Door Kaela
Pauline schreef: Joep wil mee! :biggrin2:
Dat mag van Oscar, want hij vond Joep heel lief (en Joris ook, maar ik heb zo de indruk dat die niet mee wil?)
Doranto schreef: Hij is dol op rode katten? ::)
Hij discrimineert niet, kleur maakt hem niets uit  ;D Hij lust ze allemaal!

Ik zou serieus wel willen weten wat Oscar zou doen als er zooooo veel katten op hem af kwamen. Als je kikkers in een bak zet met een paar krekels eten ze ze op, maar doe je er heel veel krekels in, dan raken ze in de war en doen ze niets meer. Ik zou wel eens willen weten hoe dat met Oscar en katten werkt. Maar ik geloof niet dat ik het uit durf en kan proberen.
Door nikèdog2000
het horror monster heeft van morgen bij een jack russel van 12 jaar doof en blind
bijna de ogen uit gekrabbeld
mijn dochter en de buurvrouw zagen het gebeuren
het baasje van de jack is verhaal wezen halen
en als ze de kat niet binnen houd gaat ze aangiften doen
Door Lil
nikèdog2000 schreef: het horror monster heeft van morgen bij een jack russel van 12 jaar doof en blind
bijna de ogen uit gekrabbeld
mijn dochter en de buurvrouw zagen het gebeuren
het baasje van de jack is verhaal wezen halen
en als ze de kat niet binnen houd gaat ze aangiften doen
terecht! arme Jackie, hoe gaat het daar nu mee?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door