Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Henny V.
[quoteMaar wil graag weten of hier mensen zijn die de afgelopen maand nog vlees hebben besteld bij slagerij west.wij hebben afgelopen zondag een levering gehad en sinds maandag zijn de honden vreselijk aan het ontlasten][/quote]

Ligt hier misschien het probleem ?
Het lijkt me stug dat SW op zondag komt leveren.
Misschien is het op niet de goede manier bewaard?
Door judith1967
Ik heb zo week of 3 geleden ook een bestelling opgehaald,nou zag er prima uit.
Dorian heeft ook nergens last van gehad
Vind het ook niet echt fair om dan maar gelijk SW de "schuld "van te geven.Ik lees al over de NWVA vind dit allemaal een beetje te ver gaan.Je hebt wel gemaild,maar daar nog geen antwoord opgehad,nou ze hebben toch ook een telefoon nr? :)

Dorian heeft ook weleens van iets erge last van gehad,kotsen en diarree,maar volgende dag over,ik ga dan niet iemand zwart maken en vooral niet op een forum :-\

Ook snaait ie wel iets van buiten,een verrot knijn ofzo,dus mss is dat bij jullie ook wel gebeurt.

Weet niet of je iets van een virus aan je kleding/schoeisel kan overbrengen,maar dan zou dat mss ook nog kunnen.
Hoor hier ook van honden die niet lekker zijn,dus een hondenvirusje hebben opgelopen.
Door Floor
Als ik het zo lees, krijg ik sterk het gevoel dat SW hier met opzet in een slecht daglicht wordt gezet. Vage klachten, geen details omtrent de bestelling, meteen de VWA bellen, om onduidelijke redenen een virus uitsluiten.....

Het zou toch niets te maken hebben met een eerdere bestelling op dit forum die nogal "misliep"? €170,- aan vlees dat iemand blijkbaar niet meer "durft te geven" en dan hier komen mekkeren?
Door Floor
Martine-Tom schreef: 2 profielen?
Dat heet een sock puppet en zie je veel op discussiefora. Wanneer iemand een beetje klem komt te zitten, maakt die een tweede en soms derde profiel aan die dan bevestigend reageert op TS. Zo lijkt het alsof iemand bijval krijgt, maar in feite is het gewoon 1 persoon die met zichzelf aan het kletsen is.
Door Lizzy
Diverse berichten verwijderd. Het lijkt me een strak plan om van onze kant niet mee te gaan doen en allerlei vage beschuldigingen te gaan ventileren over TS. We weten het niet, hoe het zit en we kunnen het niet weten.
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 06 mar 2015, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Angelique
Floor schreef: Als ik het zo lees, krijg ik sterk het gevoel dat SW hier met opzet in een slecht daglicht wordt gezet. Vage klachten, geen details omtrent de bestelling, meteen de VWA bellen, om onduidelijke redenen een virus uitsluiten.....

Het zou toch niets te maken hebben met een eerdere bestelling op dit forum die nogal "misliep"? €170,- aan vlees dat iemand blijkbaar niet meer "durft te geven" en dan hier komen mekkeren?
Geen idee over welke bestelling jij het hebt, maar de laatste die ik helemaal mis heb zien gaan daar had slagerij west helemaal niks mee te doen.
Door Roosj
Ik heb er 2x besteld. 1x eendennekken en dat zag er goed uit. Echter heb ik ook 2x pens besteld. De eerste keer was dit 10 kilo en daar zaten onwijs veel maden in!
De 2e keer had ik voorzichtig een paar kilo pens besteld en dat was 90% vet.

De eerste bestelling had ik zelf geregeld. Daar heb ik behoorlijk werk aan gehad ivm klachten. In het gemalen spul bleek shoarma kruiden te zitten en daar werden dus wel een aantal honden ziek van. Wat er verder nog mis was, weet ik niet meer, maar ik bestel er dus niets meer.
Laatst gewijzigd door Roosj op za 04 apr 2015, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door orinake
ik doe regelmatig bestellingen bij SW en dan spreken we over vlot 1000kg :)

En ja af en toe sluipen er foutjes in. Als het gaat om niet geleverde producten word dat al bij levering verrekend. Als er toch nog iets niet blijkt te kloppen dan is het een kleintje om even contact op te nemen...Een mailtje is snel gestuurd en ik krijg telkens ook netjes antwoord! Ok soms moet je 2x een mail sturen, maar ik denk dat iedereen wel eens een mail vergeet te antwoorden toch?
Ik snap dus niet waarom je na de 1ste mail niet gewoon even een 2de mail stuurt om te kijken of ze de 1ste wel gezien hebben???
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door