joel schreef:
wat een geweldig vrolijk bolletje is het toch!!
En je onderschrift is nu helemaal up to date, LEUK! (heb nog geprobeerd met jou tips en PS maar krijg het niet voor elkaar
)
Bedankt.

Kun je de optie Place (plaats) niet vinden onder File (bestand) of gaat het daarna mis? Het lijkt me dat ze op windows dezelfde benamingen gebruiken als op onze mac. En als je wilt kan ik ook wat voor je maken, dan kan ik gelijk elke stap screenshotten zodat het dan misschien duidelijker is.
Gisteravond hebben we met Boeke wat behendigheids dingen gedaan, door de tunnel, over de horde stappen en door de hoepel stappen. Hij vond de tunnel en hoepel eerst wat vreemd maar ging er uiteindelijk wel door. Al snel verloor hij zijn aandacht en en ging in de bosjes snuffelen, negeerde ons en kwam er ineens uit met een kleine schedel.

Ruilen wilde hij niet dus dan maar gestolen en het bleek een kattenschedel te zijn. Boeke dook de bosjes weer in en kwam toen terug met een stinkende plak die wat weghad van vacht... Toen hebben we de boel maar weer opgeruimd want zijn aandacht kregen we toch niet meer.
Hier wat foto's van toen hij nog wel oplette:
Vandaag hebben we weer wat plukjes haar geknipt en dat ging al beter, hij wil nog steeds graag op de schaar knagen maar beweegt al minder veel.