Inouchka schreef: Je hoeft natuurlijk niet alles letterlijk over te nemen van wat men schrijft, maar om mij even duidelijk te maken... Niet iedereen heeft de financiële ruimte om zich dusdanig aan te passen aan hun kat en om andere tevreden te stellen... Het is toch echt wat een ander wil horen ook alleen maar leest en daarom ook telt!! xD... Moeite steken in jou kat, zie ik niet wanneer je een huisdier om wil toveren tot een binnenkat... Ik vind de moeite die ik in mijn huisdier steek: goed voer voorzien (barf) een knuffel wanneer mijn kat dit wens, hun voorzien van een goede algemene verzorging,... Ze kunnen naar buiten wanneer ze willen en willen ze wel binnen blijven doe ik daar ook niet moeilijk om.. veel belangrijker dan een buitenren te bouwen omdat er mensen zijn die niets anders te doen hebben, dan zich te ergeren aan iemands huisdier, er zullen altijd situaties zijn dat een huisdier overlast veroorzaakt... Of het nu doodrijden is en men de kat moet schrapen van straat, of mijn kat via andermans tuintje moet om bij het weiland te komen, of ze geen katten kunnen zien en ruiken... Mijn hond, die blaft wanneer ze vreemde honden voor het eerst ziet ook soms met honden die ze kent uit onzekerheid, diegene in mijn naaste omgeving weten dat, maar omdat andere zich eraan kunnen storen, moet ik men hond maar binnen houden? Nooit meer gaan wandelen of nog erger der stembanden laten verwijderen?? Hoever moet het eigenlijk gaan voordat andere tevreden zullen zijn met de oplossing die je wil en kan bieden... Als echt iedereen zijn of haar kat binnen zou houden, ben eens benieuwd hoelang ze hier blij om zullen zijn.. Want ik denk namelijk dat er dan een hele overlast zal komen van muizen en andere ongedierte... Maarja dan gebruiken ze voor het gemak gif,maar pas op, want je hond of kat aan het lijntje zou die maar eens te pakken kunnen krijgen en op deze manier blijf je bezig...Nee hoor, we moeten vooral niet letterlijk nemen wat je schrijft
Sent from my iPhone using Tapatalk