Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Hugo49 schreef: meneer Kuipers?? ik heb me toch wel heel errug netjes voorgesteld...

Ik gaf je een hand en zei: "Hoi... ik ben Erna..."

wist niet dat je nu al zo vergeetachtig kunt zijn..

of...............

nah.. jaah zeg.. stel ik dus ondanks me voorstellen geen reet voor..??
Ik kan er ook niks aan doen dat ik blond ben hè?! ;D ;)
Erna schreef: Bultje??? Bultje???? Ik heb geen bultje gezien. Het zal dus wel weg zijn. Ze hebben wel wat slechter gegeten en geslapen dan anders maar op het moment zijn ze de boel aan het verbouwen dus het zal goed met ze gaan.

Volgens mij houden ze er niets aan over hoor. Ze zijn heel stoer.
Nou gelukkig maar en stoer zijn ze zeker hoor!!
Heerlijke scheten zijn het!! :-*
Laatst gewijzigd door Yari op za 16 apr 2005, 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Ok, ik heb de set nu ook binnen, dus jullie kunnen ook bij mij terecht voor bloedafnames. Zowel in Almere als in Amsterdam. Wel even bellen voor een afspraak.

Overigens worden de titers volgens mij pas bekend gemaakt aan de eigenaren op het moment dat het onderzoek afgerond is, dus om te kijken of ze geënt moeten worden is dit minder geschikt.

Dat kan ook nog steeds en dat kan meteen.
Hitam schreef: Ok, ik heb de set nu ook binnen, dus jullie kunnen ook bij mij terecht voor bloedafnames. Zowel in Almere als in Amsterdam. Wel even bellen voor een afspraak.

Overigens worden de titers volgens mij pas bekend gemaakt aan de eigenaren op het moment dat het onderzoek afgerond is, dus om te kijken of ze geënt moeten worden is dit minder geschikt.

O dus ik kan volgende week nog meedoen :D
Hitam schreef: Ok, ik heb de set nu ook binnen, dus jullie kunnen ook bij mij terecht voor bloedafnames. Zowel in Almere als in Amsterdam. Wel even bellen voor een afspraak.

Maak er ff een eigen Topic van dan.
sylvia schreef: MUHUUUUUTS ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Sja, weet ik veel... Ik dacht dat het gewoon zo zou gaan als bij 'normale titerbepalingen'... pootje vast, even stuwen, prikje erin, klaar. Maar toen kwam Tannetje met de mededeling dat ze veeeeel meer bloed nodig had en in de hALS moest prikken... En sja, dan krijg ik automatisch visioenen van doorgeprikte luchtpijpen ::)
Dusss....ik weet weer precIES wat we in het magazijn hebben staan, hoe vol de vriezers achter liggen, hoeveel brokjes Dropje de kat nog in zijn bakje heeft liggen... Kortom, zodra het mijn eigen monsters zijn wil ik het liever niet zien ;)
geer schreef: Sja, weet ik veel... Ik dacht dat het gewoon zo zou gaan als bij 'normale titerbepalingen'... pootje vast, even stuwen, prikje erin, klaar. Maar toen kwam Tannetje met de mededeling dat ze veeeeel meer bloed nodig had en in de hALS moest prikken... En sja, dan krijg ik automatisch visioenen van doorgeprikte luchtpijpen ::)
Dusss....ik weet weer precIES wat we in het magazijn hebben staan, hoe vol de vriezers achter liggen, hoeveel brokjes Dropje de kat nog in zijn bakje heeft liggen... Kortom, zodra het mijn eigen monsters zijn wil ik het liever niet zien ;)
Ben je toch een lekker miepie hé ;D
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door