keetje schreef: Ik denk dat dat de eeuwige discussie zal blijven, katten wel of niet binnen.Dat is ook weer niet waar hoor, mijn pers liep ook vrij buiten, en hier lopen wel meer raskatten vrij buiten, een birmees, een siamees en een boskat schieten me zo al te binnen.
Ik heb altijd katten uit het asiel gehad, de meesten van de straat geplukt en de laatste Theo, had zeker al heel lang op straat gezworven en toch, mijn katten zitten nu in de helft van mijn tuin, dat omgetoverd is tot kattenren en eigenlijk is dat altijd prima gegaan. Ik denk dat het meer bij den mensch ligt, dat iets niet zou kunnen. Want om de een of andere reden zie ik eigenlijk nooit raskatten (hoge uitzondering daargelaten) buiten lopen. Die kosten vaak een aardig duitje maar een EKH haal je gewoon via een briefje in de buurtsuper gratis op. Van weer een ander losloopkat(en nu dus moedertje) die zwanger thuis kwam.
Doki is ook een kat die niet binnen te houden is, of je moet je halve huis gesloopt en ondergezeken willen hebben