Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Jantina schreef: Is het niet dat 'ie bij een zuchtje wind meteen kapot is?
Hij heeft hier ruim 3 jaar gestaan, zomer en winter. Pas op het eind, toen het dak al begon te lekken is 'ie met een hele harde storm omgewaaid. Maar het kan veel hebben.  :)

Ik ga 'em ook weer halen, hoop dat ik op tijd ben. Vorig jaar was er helemaal niks geleverd hier.  :(
Jantina schreef: Toch maar weer een volkstuin nemen  8)
Nee, dat doen we niet !  :P 

Annemarie, als het nu niet lukt bij jullie, dan kan ik hier kijken, moet er vanmiddag toch naartoe of anders morgen. Ik stuur je even mijn nummer, dan kunnen we contact houden, oke ??
Nynke schreef: Annemarie, als het nu niet lukt bij jullie, dan kan ik hier kijken, moet er vanmiddag toch naartoe of anders morgen. Ik stuur je even mijn nummer, dan kunnen we contact houden, oke ??
Gezien, en alvast bedankt voor het aanbod!  :-*
Jaaaaaa, kasje is er.  :yeah:
Gelijk ook zo'n tunnel meegenomen, en de hogedrukreiniger.  :-[  Scheelt wel, als je salaris hebt.  ;D

We sponsoren de economie in het Noorden zullen we maar zeggen. Tis hier tenslotte krimpgebied.  8)

Nu even een mooie dag afwachten, dan snel aan de slag met de kas. En mijn koekblikje wassen met de spuit.  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door